Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
Okunma Sayısı
370
 

Otuz üç yıl öncesinden bir haykırış (5)

Otuz üç yıl öncesinden bir haykırış (5)
 

(...)

-19 Mayıs 1919'dan 10 Kasım 1938'e
Kaç yıl eder ?
-19 yıl sadece
Bir delikanlı yaşamı yani...
Bu küçük, kısa, gepgenç yaşam içinde
Dünyanın dört bir yanına
Yiğitçe, onurla büyüyen
Gittikçe saygınlaşmak isteyen ulus
ve bir Mustafa Kemal Paşa vardı.
Rütbelerini atıp padişahın
Halkla bir yücelen
Gazi Mustafa Kemal Paşa vardı.
Sonra Atatürk oldun,
Ulusunla büyüdün, krallar baş eğdiler...

Bağımsızlık simgesi bizdik,
Fakirdik, yoksulduk ama
Övünçlüydük, saygındık.
Yurdumuzu bir baştan bir başa
Önderliğinde, nasılda coşkuyla
Onarıyor, yükseltiyorduk...

Sen öldün, durduk
Duruş o duruş.
Saygı duruşu değil bu
Geriye dönüş...
Sendeniz, başımız eğik.

Şimdi biz, doğmamış bebelerin
Namlusunda hakkı olan,
Milyonların alınteriyle yoğrulmuş
Çil çil paramızla aldığımız
Silahları bile
Kullanmaktan yoksunuz
Düşmanımıza dilediğimiz yerde...
Bağımlıyız.

(Sürecek)

***

M.Sunullah ARISOY ile ilgili paylaşımda bulunan arkadaşlarımız;

Öğretmenin Yaşam Yolculuğu - Muhsin DURUCAN http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=134282

Karapürçek - Şemseddin KOÇAK http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=59738

Karapürçek - Eyyüp YILDIRMIŞ http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=50621

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

bunu da okumuştum!

Serçe! 
 26.01.2009 17:33
Cevap :
Sevgili Tuğba. Destek ve duyarlılığın için teşekkürler. Sağol Kemal'in yürekli çocuğu. Esenkal...  26.01.2009 18:23
 

SON YAZIN GILGAMIŞ DESTANI GİBİ MENKIBELERLE DOLU. Bunlar iyi de hani sen YazarKafe yazarıydın benim gibi? Reha Ülkü de YazarKafe'denmiş. Onun ana sayfasında, resminin yanıbaşında tek satırda belirtilmiş: ' Bu yazarımız, YazarKafe yazarıdır' diye. Bende de, sen de de yok bu satır. Niye acep? Bir bilgin var mı? Hadi ben onlara sızlandım .Ondan dolayı beni zikre lüzum görmediler. Ya sen? Düşün, taşın, bir kurbağa gibi neleri ürküttün? Hı ? Hürriyet YazarKafe'de biz yazdığımız halde, bunu MB' a bildirmemişler. Zaten ben, onlara demiştim. Beni silin diye. Tınmadılar. Bir daha yazdım: ' Yazılarımı silin, bu şeref size ait olsun' dedim. Yine tınmadılar. Yazılarım öyle duruyor ve hit alıyor. Eee, peki sizin günahınız ne acaba? Onların o sayfasından bıktıydım. Açarsın, açılmaz. Hata göstererir. Her gün saat başı arıza gösterir. Bir şey tamir olmaz mı yahu?! Silin yazımı dersin cevap vermezler. Benim yazım meydanda. Sizin kariyeriniz nedir meraktayım dersin, yine cevap vermezler. Sela

Muzaffer Cellek 
 26.01.2009 14:53
Cevap :
Sevgili Muzaffer Ağabeyim. Yazmaya çalışan bir fani olarak yazarkafe'yi pek TIN'mıyorum. Evet olanların farkındayım yazarkafe yazarı olduğumuz pek zikredilmediği gibi yazarkafede yayına giren yazılarımda bu blog yazarkafede de yayınlanmaktadır ibaresi bile yok. En son onaya gönderdiğim üç adet yazı beş onayda bekledi. Bir tanesi ise red edildi. Tüm bu olanlardan sonra sadece güldüm ve açıkcası artık pek te umurumda değil. Sen silin yazılarımı ! diye mail atabilmişsin ben onuda yapamadım çünkü iletişim adreslerini bulamadım :-))
Takma kafana ve de kal sağlıcakla ağam...  26.01.2009 20:14
 

Her bölümü okuyor ve devamını sabırsızlıkla bekliyorum. Saygılar.

Ali İhsan UĞUZ 
 24.01.2009 22:09
Cevap :
Sevgili UĞUZ. Yarın (Pazartesi) son bölümü yayınlayacağım. Duyarlılığnıza teşekkür ederim. Saygılarımla...  25.01.2009 13:15
 

İzliyorum... Yüksek bir kondisyonla, rampa yukarı marotondasın. Bize böylesi yakışır... Ruhumdam 1919 u çıkarsan, elimde sıfır kalır!

yeşilsoğan 
 24.01.2009 14:14
Cevap :
Ve geldik finale... Yarın son bölümü yayınlayacağım ve gündeme kaldığım yerden devam edeceğim.
Esenkal...  25.01.2009 21:16
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 262
Toplam yorum
: 1320
Toplam mesaj
: 253
Ort. okunma sayısı
: 1500
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster