Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '11

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
407
 

ÖTV'nin en güncel versiyonu

ÖTV'nin en güncel versiyonu
 

Dur!
Bırakın sigarayı, içmeyin kardeşim...
Alkolü de az tüketin (Bak dikkat ettiyseniz ona da içmeyin demedim "az" dedim. Yani biz buna siyasette ne kadar demokratik söylem diyoruz. )...
Mümkünse doğalgazı, kömürü de...
Bırakın lüks arabalara da binmeyi, sizin harcınız değil onlar...
Metrobüs... Otobüs... Dolmuş... Tramvay... Hatta tabanvay neyinize yetmiyor.
Ve sevgili zam savarlar...
Zam severler...
Zamla yatıp zamla kalkanlar...
Artık zam bağımlısı olup zam uğruna aklını yitirenler işte karşınızda en güncel sürümüyle ÖTV'nin yaşarken öldüren versiyonu... Artık bundan sonra yeni versiyon yok. Bu son... Kıymetini bilin... Bundan sonra ÖTV'nin yanına ek paketler, yamalar falan gelir, tabi sevgili ÖTV'miz demirbaş kalmak koşuluyla... Örneğin; GTV( Genel Tüketim Vergisi), ZTV(Zaruri Tüketim Vergisi), STV( Sosyal Tüketim Vergisi), YTV( Yaşam Tüketim Vergisi) ve son olarak da HTV (Hava Tüketim Vergisi) gibi... Çünkü bundan sonra ne gelirse gelsin ÖTV paklamaz bizi... Adı üstünde o Özel'di, artık biz özelden çookkk ötelerde bir şeyler istiyoruz o yüzden durmayalım biz zamma devam edelim.

Eee ne yaparsınız bıçak kemiğe geçmiş bi kere... Carrrrr-iii diye diye. E ne diyelim doğrusu Yunanistan gibi olmamak için yapılmış. Özür kabahatten büyük yani baksanıza ekonomide ne hale gelmişiz... Allah'tan o zamanların krizi teğet geçmiş ya dik geçseymiş vay halimize o zaman... Şimdi insanın; nereye gidiyor bu kadar vergi diyesi geliyor lakin diyemiyorum, aklıma öğretmen maaşını geçmeyen milletvekili maaşları, emeklilerden esinlenilmiş milletvekillerinin yaşamlarını lükse döndürme faaliyetleri, meclise alınan-kiralanan lüks otolar, vs. falan gibi şeyler gelince kesin diyorum bu vergiler işçiye, memura maaş zammı olarak geri dönüyordur ya da dönecektir... Yani belki olur da bir gün teğet geçebilir...

Anlamaya çalışıyorum. Asgari ücrete, işçiye, emekliye zam yapılacağı zaman haftalarca, aylarca görüşülüyor ve neticede bir kilogramlık kıyma parası çıkıyor. Ama bir gecede zamlar, güncellemeler kapımıza bırakılıyor. Gerçekten anlamaya çalışıyorum. Matematiğe koysam olmuyor, maliyeye koyuyorum taşıyor, ekonomiye koyunca boşalıyor. Nasıl hesaplandı acaba bu Özel işlem. Yunanistan'ın şimdiki hali çarpı geçmişin teğeti artı carinin verdiği o gözlerimizi yuvalarından çıkaran frikik, artı... Aaaa az evvel cebimin ücra köşelerine sıkışmış bikaç lira vardı kim manipüle ettiyse söylesin bak hemen yoksa çok kötü olur...

Dur...un!
Altın alamıyorsanız pırlanta alın...
Bırakın cep telefonlarını, güzelim dumanla haberleşmek varken...
Satın garajlara sakladığınız Porscheleri, Ferrarileri, Maseratileri de binin hemen kuş serisinden istediğinize...
Gemiciklerinizi de satın. Salla, takayla yapın ticaretinizi... Ya da hiç olmadı yüzme de mi bilmiyorsunuz be kardeşim.
Sonra çıkarın sakladığınız yerden gaz lambalarınızı da sökün evinizdeki ampulleri bu saatten sonra kullanmayıverin elektriği... Hem eskiden elektrik mi varmış.

Dikkat!
Bu son güncellemeyle sabah altı değil, gece üçte bile seve seve başlarız işe... Çünkü pahalılaştıkça hayat, ucuzluyor yaşam. Ve sanırım bu güncelleme yapılırken tek hesaba katılmayan olgu "yoksulun artık gerçekten yok olduğudur"...

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

Bu blog Editör'den Öneriler alanında yayınlanmıştır

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bu millet, asıl kendisiyle dalga geçen büyük ampülü sökebilse ne ala. Ama benim milletim böyle kuzu oldukça, zam da yaparlar, üstüne dalga da geçerler. Bugün bir haber dikkatimi çekti. Aslında motorindeki ÖTV'de artırılacakmış ama Başbakan istememiş. O kadar olmaz canım demiş. Nasıl da milletini düşünüyor değil mi? Nasıl iyi bir Başbakanımız var bu haberi yazanlara göre. Ama dün motorine gelen zam ne oldu? Ondan bahseden yok... Selamlar...

Murat Yazmacı 
 19.10.2011 16:38
Cevap :
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler...  19.10.2011 20:22
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 255
Toplam yorum
: 66
Toplam mesaj
: 3
Ort. okunma sayısı
: 314
Kayıt tarihi
: 26.11.10
 
 

İzmir doğumluyum. Uzun düşünceler, kısa şiirler hayatımın büyük bir bölümünü kaplar. Öyle gökkuşa..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster