Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '14

     
    Kategori
    Üniversitelinin Sesi
     

    Outlander Dizisi Hakkında

    Outlander Dizisi Hakkında
     

    http://bilgibalkonu.blogspot.com/


    Bugün size yeni keşfettiğim ve kısa zamanda çok sevdiğim bir dizi olan Outlander bahsedeceğim biraz. İlk başta diziyi izlemeye ön yargıyla başladım ama gerçekçi olması gerekirse dizinin ilk bölüm nasıl geçti anlayamadım, dizi bir anda içine çekti beni. İskoçya'nın o muhteşem görüntüleri insanı büyülüyor resmen,tabi burada dizinin görüntü yönetmenini tebrik etmek gerekiyor,çok güzel yansıtmış. Dizinin konusu kısaca şöyle;

     
    Outlander
    1945 yılında yaşayan, evli bir savaş hemşiresi olan Claire Randall; gizemli bir şekilde 1743 yılına yolculuk eder ve romantik bir İskoç savaşçısı olan Jamie Fraser ile evlenmek zorunda kalır. Claire zamanla Jamie’ye bir şeyler hissetmeye başlayacak ve iki farklı zamandan, iki farklı erkek arasında kalacaktır.
     
    Aşk, bilim kurgu, tarih ve maceranın tek bir hikayede buluşması olarak tanımlanan Outlander; Diana Gabaldon’ın aynı isimli çoksatan kitabından uyarlandı.
     
    Sonunda da bahsedildiği gibi bir kitap uyarlaması yani senaryo sağlam, ben şimdiye kadar 8 bölüm izledim ve ilk sezonu bitirdim ve 2. sezonu sabırsızlıkla bekliyorum. Özellikle bu diziyi bayan arkadaşlarımızın çok beğeneceğini düşünüyorum. Sonuçta başka çağa giden ve orda çok yakışıklı bir adamla karşılaşan bir kadının hikayesi ve kocasınıda bir yandan düşünüyor, Kısaca bu dizi izlenir, izleyin ve izlettirin.
     
     
    Bu yazıyı ayrıca blogumda da paylaştım
     
     
    Toplam blog
    : 1
    : 1385
    Kayıt tarihi
    : 20.11.14
     
     

    Başkent Üniversitesi-Bigisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği mezunuyum. İlgi alanları..