Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Oy Yare

Oy Yare
 

Gece kucaklıyor sesimi 

Ağıtlar yakıyorum 

Etim bedenim bir yana sazım sözüm bir yana

Yana yana döne döne

Kapıyorum gözlerimi...gözlerim ağır

Ağır geliyor yaşamak....nefes almak...

Nefesim düğüm...söndürün içimdeki yangını !

Söndürün feryadımı..figanımı...hasretimi...yarınlarımı

Yarınlar bahşettiğiniz mi ?

 Sabrımın başına konmuş baykuşlar

Hırslanıyor içim ..haykırıyor içim...içim içim yanıyorum ulan diyesim var

Var da kim için kimin için ...dövüşmekse bir lokma ekmek parasına

Vuruşmaksa can pahasına ....sabır et bana diyeceksin..bize diyeceksin biz ki

Sabrın demini ilaç yaptık yaramıza..yaramızla ağladık..yaramızla güldük !,

Oyyyy yare...oy hevale....oyyy canıma...oyyyyy dedikçe sızlayan her harfime

Uğurlar  konmuş..

Ali'lerim vurulmuş...

Oyyy vurun ..vurunda yakın bağrımı 

Bağrımın dikenleri parmaklarımda...göz ucumda...

Daha dün gibi emzirdiğim bebelerim göğüs uçlarımda

Namertlerin dudak izlerinden ırak 

Ağızlarınızdan akan salyalarınıza inat 

Öylesi temiz öylesi namuslu !

Hırslanıyorum....öfkem sevgime yeniliyor

Vuruluyor aşklarım...

Vuruyorsun..vuruyorsunuz...

Seni bir an olsun sevmişsem namerdim

Namert kurşunlarına gelirken canlarım

Ben nefesimi babamın koynuyla gömmüşüm...

Canlı bedenlerinzde saklı her can verişim

Ellerinizde her bir yiğidin ahı ..her bir yiğidimizin kanı.

Oyyyyyy ...

Ki...

Oyyyy bu gece kürtçe seviyorum zazaca seviyorum sevdamı

İnletiyorum acılarımı...

Dağa taşa inat ...

Kardeşi kardeşten uzaklaştıran düşüncelere inat 

Ya Allah Ya Muhhammet Ya Ali 

Sen yetiş Ya Hacı Bektaşi Veli !

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..