Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Güncel
 

Oy Zigana!

Oy Zigana!
 

Milliyet İnternet


Acımız büyük. On insanımız zamansız ayrıldı aramızdan...

AKUT Başkanı Nasuh Mahruki “Belli ki çığ testini yapmadan yola çıkmışlar. Ekip başındaki insanların kar testi yapması gerekirdi. Burada bir ihmalden söz edilebilir”

Bayındırlık ve İskan Bakanı Faruk Nafiz Özak “Zigana’ya çığ, ama kor hepimizin yüreğine düştü. Sabredeceğiz”dedi... Milliyet İnternet...

Şimdi içimden değil alabildiğine bağırarak OY Zigana demek geliyor!...

Acının katmerlendiği anda hiçbir gerçek duyulur mu?

Ülkeyi yasa boğan bu hadisenin hemen ardından birilerine eleştiri getirmek şık olur mu?

Bu sorular feryadımın ucuna ilişti, o ruh haliyle yazıp yazamama konusunda karasızdım ama dayanamadım.

Çünkü gazetem Karadeniz ViraHaber tam 432 gündür Oy! Ovit diyor..

Ziganadan Gümühaneye kadar o tabiatin heyelanlarının durdurulamadığından bahsediyor. O yolun yapılan 19 tünele rağmen güvenli olmadığını alternatif yol olarak Rize Erzurum arasına 12 ay açık kalacak yolun yapılması ve bunun için gerekli olan Ovit dağı tünellerinin acele ile yapılmasını öneriyor.

Ne alaka demeyin. Bu acılı günde bunun yeri midir demeyin.Çünkü çiğ düştü yandı yüreğimiz ama heyelanlar burada bir büyük kayıp daha verecek milletimize...

Drurup dururken hareketlenen bir yapıya sahip bahsedilen bölge...

Ama mikro milliyetçi çevreler rizeden erzuruma ikinci bir yolu devreye almıyorlar...

O bölgede çığ tehlikesinden çok anıden hareketlenen ilginç bir zemin var.

Kilometrelerce vadi dik yamaçlarla çevrilmiş ve heyelanlar sürekilik arz ediyor.

Sayın Bakan Uşaltırma Bakanlığı sırasında duymadı feryadımızı. Bu acılı günde belki yeri depil ama ben olabilecek bir faciayı haber veriyorum o bölgede.Sürücülerin dikkatli olmalarını öneriyorum Çünkü bitmez o yolun tehlikesi...

Dağları kadar yolları da tehlikelidir.

Dağcılarımıza allahtan rahmet yakınlarına baş sağlığı diliyorum.

Sevgi ve saygılarımla.....

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..