Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Öykü sersemi

Çok sürmez yaşarım elbet

karışırım kitap sayfalarına tortusu çökmüş 
güneş lekelerine
 
 
şimdicek çünkü elime konduydu o minik serçe
 
 
günlerce ve gecelerce
çıplak dağları giydireyim diye öykündüm gelinciğe
sevdim ağustosta şakımasını zırzırböceklerinin
türkü türkü üstüne
 
 
severim en çok sabahları  insan sesine uyanmayı
kurutulmuş kuş seslerini ıslayıp ufalarım pencere kenarına
 
 
sürürüm ayaklarımı kolları başı tam bi heykel edasıyla mutfağa
çay çaylarım
aş aşlarım
 
 
bakarım aynaya bakar gibi 
yüzüne sofranın
ne ala
 
 
yoksul bi tarım işçisinin eli var ekmeğimde
zeytinimde
domatezimde
acısında biberimin
 
 
yoksul bi çobanın çocuklarından kayırdığı sütü
peyniri
kaymağı hayatın
 
 
çoksulluk kötü şey yoksulluk arenasında
 
 
yani demem o ki
harbi kucakta kalıyor ölü gömmüyorlar bi türlü sefertasına
 
 
ne yapsam akşama
akşam bana ne yapsa
oynasam mı ağıt ağıt hey onbeşli onbeşli
ünlesem mi kütahyanın pınarlarına
boğulayım bi kaşık suda hem kopartıp fırtına
 
 
geçmemiş gibi yöresinden ekmek kuyruklarının
batmamış gibi pirinç batağına
 
 
ne diyodum
öykü sersemi araladım mahmur gözlerimi
çöpün başında bir çift kedi
şehrin uğultusu
takvimin yaprak sesi
çimlere basalım 
kırmayalım dalları
aklamayalım işittiğimiz kara haberleri
ağlatmasın tören adımlarının hep bi örnek içimizde gidişi
komşunun  komşuya gidiş gelişi
 
 
bitti bitti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..