Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Öykü

Öykü
 

Ancak böyle diner efkarım benim,
Gözlerinde gidince yanımdan..
Geceler sabahlarım olur benim
Efkarım diner, yağmurdan ıslanınca..
Yağmurdan yağmur ıslanınca yüzümde..

Sen yine sözlerimde yalan ara,
Bende geceleri yıldızlar ararım sana..
Ayın koynunda uyurum...
Yabancı gibi olunca sen bana,
Yabancıdan yabancı olunca gözümde...

Hey gidi dünya, yetişemedim mi hızına
Hep aynı kavşaktan dönerken senle ben..
Güneş varmış, güneş ışığı, ben ışıksız...
Batarım..güneş batıdan batınca, batağımda
Ben bir çiçek gibi solarsam elinde..

Tutaman yıldızlar gibi kayıp gidersin,
Tutamam elini bile ayıp dersin..
Ayıpsa bu ayıp sana yetsin...
Yanağında senin olsun yasağında,
Yasak mı olur daha! ölürken önünde...

Bu sitemim senin gözlerine,
Baktığımda gözlerimi eritti benim,
Bırakıp giderim dedi..
Yakıp yakıp içimi,git haydi!
Sen durmadın gözlerin dursun sözünde...

Yüreğime sevda ektiğinden mi?
Gül bahçemde bir gül kokmaz..
Sen yanımda koktuğundan beri,
Bir bülbül bahçeme konmaz...
Ya ben neyim senin gönlünde...

Hicran, hüzün, hasret, nefret
Sen koy adımı susma söyle!
Acımam sana da kendime de..
Ben giderim..sen terkedip gitmeden
İstersen batı, istersen doğu yönünde..

Yüzlerce, binlerce, milyonlarca karınca..
Beynimin içinde senden kırıntılar taşır,
Nemrut'a bir sinek bana sinekler,
Arılar yüreğimde bal yapar
Kuşlar yuva saçlarımın kökünde..

Biliyorum boşlukta yürüyoruz,
Biliyorum yoklukta-yoksullukta bize,
Duyguların var masum olmayan
Duyguların var,,...sinsice,şeytanca,kahpece
Ama biliyorum iyilik var özünde...

Ey! deryalar içinde bir küçük balık,
Sana mı kaldı koca dünya...
Ey! kocaman adamdaki küçücük yürek,
Bir kere de sevda için atsana...
Binlerce insanlar içinde ağlayan çocuk,
Ağlasana benim yerime de onada...
Sen gibi uçurtmamızı kaybettik..
O sağa gitti ben sola,
Tek gerçek vardı, O DA
Ne bendim ne sendin bu öyküde.. bu ÖYKÜDE...

20.01.2008
GECE 02:00 

 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..