Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Öykünmüşken hazır, bu aşk şiirlere...

Öykünmüşken hazır, bu aşk şiirlere...
 

Öykünmüşken hazır, bu aşk, şiirlere...
Mutlu mavi bir bulut olamaz mıydı bu hikaye ?

El ele, sırt üstü uzanıp yeşilliklere...
Hani gidersin ya, taa peri kızının ülkesine...
İşte o ülkede, kalamaz mıydık biz az daha?...

Hani savrulur ya rüzgarda mor salkımlar, gün ağırırken hani güneyde...
Yalar ya hani güneş yanığı bedenlerimizi begonviller ...

Uzanmışken sen orada sere serpe, yüzüne değen o tek tane...
Hani içine çektiğinde kokusu dokunurken usul usul nefesine...
O mor soluk... ben olamaz mıydım ya?...

Hani o ıssız sokaktan geçerken, cebindeki o son kibriti de çaktığında sen...
Sadece ciğerine çektirdiği için o zehiri sana...
Oncacık alev gün ışığın gibi gelir ya sana...
Geçerken o karanlık sokaktan, başında hala duman...
O dumanı ben olaydım ya...

Bir adım... hani o kıyı ile, deniz arasında...
Hani tam o ıslak kum dediğimiz, hassas nokta...

Hani dalgalar yalayıpta silene kadar da olsa...
Oracıkta, en derin izi bırakır ya...
Sende o kadarcık olsun, izim kalaydı ya...

Hani bir turna havalanırya...
Kızıl gökten, güneş çekilirken alel acele...
Hani bilir ya, az sonra gelecek gece...

Bir kanat çırpış, ardından bir tane daha...
Sazdan yuvasın uçmak için kapılır ya telaşa...

İşte o kuşun kanadında ki telaş kadar, bana varmaya telaşın olaydı da...
İnanaydım ya, ben de sana...

Hani güz gelir de, yine de kabul etmek istemez ya bunu doğa...
Bir süre için de olsa, kalan o son yapraklarını hani inatla tutar da, bırakamaz ya...

Hani onu bağlar da bırakmaz ya o küçük nokta, mecbur olduğu ağaca...
Sararsa da kopamaz...kaderini bilir ve yinede isyan eder de, asılı kalır ya...

İşte oncacık bağ kadar olsun, bağlı kalaydın da bana...
Ayrı kalıp da üşümeseydik ya, şu kış ayazlarında...

Bir "seni" dedin...
Bir "ben" dedin...
Bir de "aşk" deyiverdin...
Hepsini apar topar dertop edipte, alel acele bir nefese yükledin...

Bir an geçipte... "hani o nerede şimdi ?" dediğimdeyse ben sana...
"Şimdi o nefes, sabun köpüğünden bir balonda" deyiverdin sen bana...

Ben "soluk soluğa kalacağına; azar azar gelseydin ya bana" demek isterken şimdi sana...
Sense; belki de ömrümde ilk defa; "keşke" dedirtten oldun ya bana...

Keşke...
Keşke biraz olsun sabredeydin de, ahh bir ömür boyu seni seveydim ya..."

Sevgi ve ışıkla,

Ayna

03.12.2007

 
Toplam blog
: 268
: 1969
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Var olan her oluş ve bozuluş hakkında gözlem, tahlil ve sonuca varma sürecindeki yolculuğumu, siz..