Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

öyle bir düşüştü ki bu...

öyle bir düşüştü ki bu...
 

öyle bir düşüştü ki bu... siperlerim indi hemen, ne de çok güçsüzlermiş küçük bir esintide yok oldular, ince bir kağıt misali

öyle bir düşüştü ki bu… ellerim dizlerim parçalandı da parçalanan yerlerim değil parçalanmaz denilen yerlerim kan revan içinde sancıdı

öyle bir düşüştü ki bu… bedenimden önce gözlerim boşluğa düştü, boşluklara dolmaya çalıştı yada boşluklardan boşluk beğenmeye çalıştı

öyle bir düşüştü ki bu… kaybettim kendimi, arama isteği bile çok zahmetli geliyordu. İsteksizliğim bir sürü ben geçirdi içimden, içim en kalabalık gününü yaşıyordu, ne kabına sığıyordu ne de dışına taşıyordu. En tuhaf zamanında ibreyi hep sabit tutabiliyordu

öyle bir düşüştü ki bu… aklımın kıyısında hep var olan ve arada bir yüz gösteren cevapsız sorularım geçti hemen karşıma. Yine çabaladım, zorladım ama bir adım öte geçemedim, oldukları gibi cevapsız kaldılar

öyle bir düşüştü ki bu… bütün iplerim çözülmüş titremeye başlamıştım, bedenim cansız ama ruhum bir git bir gel yaşıyordu

öyle bir düşüştü ki bu… henüz yaşam yolumu yarı etmemişken ikiye ayırdım takvimlere sığabilen ama benliğimde ağır yük olarak kalan yaşadıklarımı…sonra bir bağlantı oldum, bir köprü oldum yaşadıklarıma ve yaşamak için rezerve edilen zamana

öyle bir düşüştü ki bu… ‘vazgeçeyim her şeyden herkesten, doğrulmayayım bile kalayım bu siyah asfalt zeminde’ dedi içimdeki bir sürü benden bir tek ben

öyle bir düşüştü ki bu… hızla kalkmak istiyordum, apansız düşüşümden yada hızlı kalkışımdan yere saçılanları yerde bırakıp sonra siluetlerini siyah asfalta beyaz tebeşirle çizip, ayıklama işini başkasına bırakarak, yaşamının rezerve edilen zamanına daha hafif geri dönmek istedim

* Fotograf : Firdevs Sayılan

 
Toplam blog
: 26
: 906
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

Hayata yayılarak yaşamayı düşlerken, zamana sıkıştığımı fark ettim, tek sebebini çalışma şartları..