Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '12

 
Kategori
Magazin
 

Öyle bir geçer zaman ki...

Televizyondaki Süleyman' lar ikiye ayrılır:

1-Muhteşem Yüzyıl' daki kimsenin istemeyeceği Süleyman.

2-Öyle bir geçer zaman ki' deki herkesin isteyeceği, her eve lazım Süleyman.

Bakırköy meydandan geçerken gözüme çarptı. Renan Bilek' in gösterisi var Ataköy'de.

Akşam, bir arkadaşımı da alıp gittim .Bakalım her eve lazım Süleyman'ın aslı nasılmış?

Süleyman kostümü ile çıktı sahneye. Ama saçlar normal halinde. Ne Oyuncuymuş meğer!

Sahnede, aynı kıyafette olmasına rağmen bambaşka biri var. Helal olsun, Süleyman, tamamen hayalmiş. Kendi hatırlatmasa Süleyman olduğunu unutmuşum.( Karakter  yaratmak) dedikleri bu demek ki. Kutluyorum.

Saatlerce güldük. Gerçekten, bu kadarını beklemiyordum. Nelere mi güldük? Söyleyemem. Renan beye söz verdim. ARAMIZDA KALSIN dedi de.

Çok sıcak, cana yakın bir insan. Sahneye çok hakim. Herkesin anlayacağı düzeyde espri var. Seç beğen gül. Yoruldun, iki dakika dinlen  yeni espriye gülersin. Salondakilerle konuşmalarında verdiği cevaplar hazır mıydı acaba? HAZIR CEVAP olunur da bu kadar olmaz yahu.

Bir de SES var Renan beyde .Ses, aman o ses! Gümbür gümbür, anfisi  kendinden. Üç gün söylesin üç gün dinle...

Özetle toplayayım, hayran oldum. Ödediğim ücretin çok az olduğunu düşündüm. Önerim, ilk bulduğunuz gösterisini kaçırmayın. Size bildirmek için aradım yeni gösteri tarihini göremedim.

Bulduğumda ben de gideceğim. Bir kez daha izlenir.

RENAN BİLEK-ARAMIZDA KALSIN( Ben de size bir sır vereyim aramızda kalsın. Kuliste kutladığım Renan Bey  sahnedeki adam da  değildi. Kulisteki gerçekmiş. )

Hepinize gülümsemelerle dolu bir bayram dilerim. Sağlıkla kalın.

 
Toplam blog
: 23
: 818
Kayıt tarihi
: 10.02.09
 
 

GÜLÜMSEMEDEN SORUMLU DEVLET BAKANLIĞI'na talibim... Blog yazarlarından Sema Şener burada olmam gere..