Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Öyle Bir Türkiye İstiyorum ki

Öyle bir ülkede yaşamak istiyorum ki
Saygı tavan yapmış olsun
Saygısızlık ayıp sayılmış olsun
Öz denetim kusursuz olsun
Herkes
Ağzından çıkan söze kulak versin
Ağzına geleni söylemesin
Düşünsün
Düşünsün
Düşünsün iyiyse söyleyeceği söz
Öyle konuşsun
Üzmesin
Kırmasın
Öfkelendirmesin sözleri karşı tarafta
Ben bilirim havalarında olmasın kimse
Fikir alış verişleri yaygın olsun
İnsanlar empati yapsınlar davranış öncesi
Kendisine yapılmasını istemediğini
Başkasına asla yapmasın
Toplumun tamamına yakını sorun çözücü olsun
Toplumda çözülemeyen sorun kalmasın
Sorunsuz toplumsal yaşam sürülsün
İnsanlar arasında
Etkin biçimde işbirliğine yatkınlık oluşsun
Ortak girişimlerle
Büyük üretim ünitelerine geçilsin
Herkes
İş güç sahibi olsun iş sahipliği yaygınlaşsın
Toplumda güler yüz yaygın olsun
Elelelik toplumun vaz geçilmezi olsun
Bireysellik doğru şekilde gerçekleşsin
İnsanımızda
Akıl ahlak adap adalet ve işinde aşka bağlılık
Gözle görülür olsun
Her insan öğrenmeyi öğrenen olsun
Algılasın beceri kazansın sezi gücü taşısın
Ve bilgi transferi yapabilen olsun
Böylece yenilikler ülkeyi kaplasın
Düşünebiliyor musunuz canlarım
Böyle ülke ne de güzel yönetilir
Her gün nasıl da daha ileriye gidilir
Dış ülkeler le ilişkiler nasıl da güzelleşir
Bu ülke nasıl da her ülkeye örnek olur
Ve canlarım
Dünyaya nasıl da barış yayan olur
Ben işte canlarım
Böyle ülke diye sayıklayıp dururum
Ve canlarım
Bu ülkenin mutlaka benim ülkem Türkiye
Olmasını istiyorum
Güzel ülkem Türkiye
Güzel ülkem Türkiye
Güzel ülkem Türkiye
Duy sesimi
Duy sesimi
Duy
Duy
Duy sesimi
Silkelen kalk ayağa
Titre ve kendine gel
Olgun şekilde uzan geleceğe


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..