Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Öyle çok sevmiştim ki seni !

Öyle çok sevmiştim ki seni !
 

Mevsim Sonbahar


Öyle çok sevmiştim ki seni
Şiir gibi hece hece, dize dize
Öyle çok sevmiştim ki seni
Su gibi yudum yudum, kana kana

Öyle çok sevmiştim ki seni
Roman gibi satır satır, sayfa sayfa
Öyle çok sevmiştim ki seni
Melodi gibi türkü türkü, nota nota

Öyle çok sevmiştim ki seni
Deniz gibi engin engin. derin derin
Öyle çok sevmiştim ki seni
Meltem gibi ılgıt ılgıt, serin serin

Öyle çok sevmiştim ki seni
Kilim gibi ilmik ilmik, desen desen
Öyle çok sevmiştim ki seni.
Canım gibi, damarımdaki kanım gibi


Öyle çok sevmiştim ki seni
Ekin gibi filiz filiz, başak başak
Öyle çok sevmiştim ki seni
Soluduğum hava gibi nefes nefes

Sana dair, dair ne varsa yaşamda
Hiç bir ayrıntıyı atlamadım, ıskalamadım
Aha şuramda sol yanımda topladım.
Sevmelere değil,
Aklımı başımdan alıp gidişinedir isyanım.
26/01/20099-İZMİR

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..