Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Öyle de güzel böyle de güzel...

Zaman, zaman kavramı mı? Öyle bir geçiyor ki kimine göre, bu zamana yenik düşmek, kimine göre ise zamanı yenmek…
 
Ben mi? Zamana yenik düşmüyorum aksine zamanı yeniyorum..  Güzellikleri, üzüntüsü, endişesi, kaybı, ağrısı, sızısı ile zamanın önüme getiridkleriyle beraber günlerimi geçiriyor, zamanı yeniyorum. Mutluluklar hep beni buluyor mu, hayır? Ama beklediklerime ve kazanmam gerekenlere karşı zamanı geçiriyorum. Önüme getirdiklerini alıyorum, geri çevirdiklerim olmuyor, olanlar da hayırlısı dediğim yine kabullenir gibi olduğum şeyler...  Zamanın tesellisi veya telafisi yok, hiçbirimize yok. Getirdiklerini almaya, yaşamaya, mutlu, mutsuz, canı sıkkın, umutlu bazen umutsuz, telaşlı, tedirgin halimizle yola devam ediyoruz. Herkes gibi, birçoğumuzun yaptığı gibi….
 
Hayat getiridikleri ile de götürdükleri ile de güzel… Düşünsenize zaten sizden bir şeyleri alıp götürmeyen bir yaşanan gördünüz mü? Mutlu günlerimiz olsun.. Herkesin yüzünde güller açtığı, açtırdığı günler..
 
Bir de bu yazının üzerine Sertap Erener  'Öyle de güzel böyle de güzel' iyi gelir. Çoğu zaman yaptığım ağlamamak için dinlediğim kendimi motive ettiğim zamanlardaki şarkım. :)
 
Toplam blog
: 22
: 114
Kayıt tarihi
: 13.06.14
 
 

Kocaeli Üniversitesi Kozmetik/ Kimya İlaç Sektörü  ..