Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Öyle hasretim Ki

Öyle hasretim Ki
 

Deli bir devrandır başımda dönen
İçim kararıyor yok mu hiç ışık?
Gözyaşım gelmiyor yaş değil inen
Gözlerim düşüyor kanla karışık

Yoksun ya, silindim ben de bu Yer’de
Neden duyulmuyor attığım çığlık
Hani eski günler, dostlarım nerde?
Bir el uzatsalar tutsam azıcık

Bir pencere olsa, maziye baksa
Rüzgar getirse de kokunu duysam
Beyaz güvercinim haber bıraksa
Okusam, sen diye sîneme koysam

Mor bulut olsan da arasan bulsan
Yağmur olup yağsan hiç aralıksız
Hani seller gibi gönlüme dolsan
Yanan yüreciğim sönse apansız

Anılar bulanık, ecelin sinsi
Düşlerin içinden çıkıp da gelsen
Sarılsam, çıldırsa kalbimin sesi
Nasıl da hasretim sana bir bilsen

AYŞE CEYHAN

 
Toplam blog
: 17
: 370
Kayıt tarihi
: 16.08.08
 
 

Evli ve iki kızı olan şair şiirlerinde zaman zaman kendi gerçeğini yazmakla birlikte çoğu zaman empa..