Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Öyle özledim ki sen bilemezsin

Öyle özledim ki sen bilemezsin
 

ÖYLE ÖZLEDİM Kİ SEN BİLEMEZSİN


Irmağın denize akışı gibi,
Ateşin pamuğu yakışı gibi,
Çöllerin semâya bakışı gibi,
Öyle özledim ki, sen bilemezsin! 

Rüzgârın peşinden koşar gelirim,
Dumanlı dağları aşar gelirim,
Bir ses ver, çığ gibi düşer gelirim,
Öyle özledim ki, sen bilemezsin! 

Aşk arısı peteğini arıyor,
Her çiçekten adresini soruyor.
Hasret yüreğimde oğul veriyor,
Öyle özledim ki, sen bilemezsin! 

Gayrı dayanmaya yoktur mecâli,
Beni korkutuyor kalbimin hâli.
İnliyorum bir yanardağ misali,
Öyle özledim ki, sen bilemezsin. 

 
Toplam blog
: 16
: 509
Kayıt tarihi
: 20.02.08
 
 

Bestami Yazgan Eserlerini zevkle okuduğunuz yazar, 1957 yılında Osmaniye’nin Toprakkale ilçesinde ..