Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '11

 
Kategori
TV Programları
 

Öylesine geçen bir zaman ki!

Yaptım, evet yaptım ama bir sorun niye yaptım. 

Tutamadım kendimi, geçtim yine televizyon karşısına. 

Dolapta duran koca patates cipsi paketini üç tane alacağım diye açar sonra dibini görmeden bırakamazsınız ya işte aynen o hesap. 

Geçen hafta ilk seferimdi. Kendimi helak ettim, yetmedi. Yine iki gözüm iki çeşme böğüre böğüre katlettim gecemi. O ağlayan milyonlara eklenen biri de ben oldum. 

Oysa sezona çok sağlam başlamıştım. Sanki ben değilmişim gibi o kendimi alıp karşıma konuşan, o elini verme kolunu, üstüne bir de kendini kaptırırsın diye nutuk atan, balon gibi patladım işte. 

Hiçbir diziye bulaşmayacağıma, akşam saatlerimi kutuya adamayacağıma söz veren ben gitti, elinde mendili, salya sümük biri geldi. 

Sadece bu olsa iyi! 

Karakterlerle monoloğa girme, bir öfkelenme, iki dakika da bir cık cıklama, kötü kadın için komplo teorileri geliştirme, sıklıkla senariste yuh çekme, daha neler neler... 

Sen misin belgesel seyrederken, aslanın gözüne kestirdiği ceylana “kaç kaç” diye bağıran annenle dalga geçen! 

Ee, Allah’ın sopası yok; böyle kavga edersin işte elin Ali’ siyle , Carolin’ iyle. Böyle parçalarsın kendini “vah Cemile vah” diye. 

Sen bir kereden bir şey olmaz diye kandırırken kendini, hooop diye alıverir seni içine bu dizi denen şey. Bilirsin ki kurmacadır bütün bu olanlar, yönetmenin “motor” ve “kestik” kelimeleri arasında bir oyundur ama bilmek yetmez işte! 

Sigara da öldürür değil mi? Ama bile bile içer insan. Çünkü müpteladır, vazgeçemez. 

Gel zaman git zaman, bir bakarsın tüm hayatın dizi olmuş; sosyal aktiviteler dizi gününe göre ayarlanmaya başlanmış, kaçırılan bölüm için internet taranmış, üstüne tekrar bölümleri tekrar tekrar ezbere alınmış. 

Sonra bir de bakmışsın yapılacak pek bir şey kalmamış! 

Öyle bir geçmiş zaman ki... 

Kimse anlamamış! 

 
Toplam blog
: 22
: 588
Kayıt tarihi
: 08.12.06
 
 

Sabun köpüğüne alerjili organizma! Ankara' nın en sert kışlarından birinde doğmuşum ki zaman ..