Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '14

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
363
 

Oynatmaya az kaldı...Doktorum nerede...

Oynatmaya az kaldı...Doktorum nerede...
 

netten...


Hayat sürprizlerle doludur...Bazen bir deli; en akıllımızdır...Bazen de en akıllı sandığımız kişi, en aptal olarak çıkıverir  ortaya...

....
 
Timarhanenin birinde, bir gün isyan çıkmış. Deliler salon gibi bir yerde toplanmış, sağı solu
dağıtıyorlarmış.

Doktorlar filan,hiç kimse yaklaşamıyormuş; Deli ya ne yapacağı belli olmaz!
Hastanenin baş hekimi bir şey yapmak lazım demiş ve odaya dalmiş... Kitapları karıştırmaya başlamış.
Bir süre sonra çıkmış ve diğer doktorlara şöyle demiş :
 
"Şimdi doktorlardan biri soyunup koşa koşa delilerin yanına gidecek ve ben canlı bombayım diye bağıracak, literatüre göre başaracağız!"
 
Doktorlar kendi aralarında birini seçmişler ve çırıl çıplak soymuşlar. Kapıyı açmışlar ve "haydi şimdi" demiş baş hekim. Çiplak doktor başlamış koşmaya ve bağırmaya
"ben canlı bombayım, ben canlı bombayım patlayacağım"
 
Deliler bakmışlar doktora sonra yakalayıp pencereden aşağıya atmışlar.
Eyvah demiş baş hekim, literatüre göre yeniden denememiz lazım deyip başka bir doktoru soymuşlar ve onu da  yollamışlar delilerin arasına. O da torlak bi vaziyette dalmış delilerin yanına, "ben canlı bombayım, patlayacağım" demis.

Deliler onu da atmışlar pencereden.
 
Baş hekim bakmış olmuyor, ben gidiyorum demiş. O da soyunmuş, diğerleri gibi dalmış odaya. Deliler bir bakmışlar ! Sonra hepsi odalarına kaçışmışlar.
 
Şaşırmış tabi doktorlar.

Sonra araştırma yapmışlar onu neden pencereden atmadılar diye.

Delilere sormuşlar:
"diğerlerini aşağıya attınız da onu neden atmadınız?"
 
Deliler cevap vermiş:


" Onun fitili kısaydı!"  

 

..

Ders: Literatüre inanma; deneyden korkma...Kendini çok akıllı sanma; ummadığın birileri; her zaman madara eder seni..

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kıymetli üstad, Sayın Mesut SELEK : Demek ki kısa fitil bazen işe yarıyor.Yani bu kadar güzel anlatılır.Aslında az gülerim bakın bu yazınızla çok güldüm.Yüce Yaradan sizi hep güldürsün. Saygılar sunuyorum.Sağlık ve mutluluk diliyorum.

Mehmet Burakgazi 
 08.01.2014 15:43
Cevap :
Bu fitil hayra alamet değil ustadım..saygilar:))  08.01.2014 20:31
 

Mesut Hocam, merhaba. Ben de çok güldüm. Harikasınız! Elinize ve mizah yeteneğinize sağlık. Gülen yüzünüz hiç solmasın hocam. Şen ve esen kalınız.

Dr Lokman Doğruöz 
 06.01.2014 18:10
Cevap :
Aynı duygularla selamlar:))  06.01.2014 20:16
 

Böyle bir mantığa sahip olabilmek...Çok nefis bir anlatım; çok güldürdü ve bir o kadar da düşündürdü. Teşekkürler selamlar saygılar.

Alev Meisel 
 05.01.2014 19:38
Cevap :
Alev Hanım, Merhaba,Aslında insanoğlunun çok komik bir varlık olduğu ortada...Güncel yaşamımızda buna benzer nice abukluklarla karşılaşırız da günlük kargaşa içinde kaynar gider...Her zaman söylerim, arasıra hastane,hapishane,meyhane gibi yaşamın uç noktasında gezinen insanları ziyaret etmek gerekir...Yaşantılarından ders çıkarmak adına...Mizah içinde alınacak çok dersler var.Değerli katkınız için teşekkürler...Saygılar...selamlar...  05.01.2014 20:34
 

İki doktora yazık oldu hocam, daha baştan bir kadın doktor gönderselerdi isyan bitmişti:)) Selam ve sevgiyle.

Ata Kemal Şahin 
 05.01.2014 17:41
Cevap :
İşin vahametini bilemedi dr.civanlar:)) Tesekkurler...selamlar:))  05.01.2014 17:44
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1522
Toplam yorum
: 9157
Toplam mesaj
: 558
Ort. okunma sayısı
: 1551
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster