Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Oysa...

Oysa...
 

Bu yürek dayanırmı..
Senin acı çekmene...
Oysa ben senin hiç ama hiç..
Üzülmeni istemiyorum ki..
Şu vefasız alemin, her şeyine darıldım derken..
Ne büyük aşk acısı çektiğini..
Hayatın zorluklarından geçtiğini ..
İçinde dalgaların büyüdüğünü..
Zaman zaman volkan olup patladığını.
Zaman zaman geçiştirme sözle atlattığını..
Sanıyormusun ki ben anlamıyorum..
Oysa ben senin hiç ama hiç ..
Üzülmeni istemiyorum ki..
Hiç bir şey mükemmel değildir..
Sen mükemmel değilsin..
Ben mükemmel değilim.....
Yaşamda yaşanması gerekenler,
Mükemmel değil..
Bunu böyle kabul edip..
Böyle savaşmak..
Savaşıp ayakta kalmak..
Oysa ben senin hiç ama hiç ..
Üzülmeni istemiyorum ki..

Fugen..

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..