Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '10

 
Kategori
Deneme
 

Oysa kelimesi çok anlamlar içerir

Oysa kelimesi çok anlamlar içerir
 

"Oysa" ne değişik bir kelimedir.

"oysa" ile başlayan her cümle bir burukluk içermektedir.

Türkçede bunun gibi başka kelime var mıdır bilemiyorum.

Öyle bir kelimedir ki, içinde herşey vardır. Bu bir açıklama, kırgınlık, pişmanlik, hayret, küskünlük ve daha bilmem ne kadar duygu barındırır.bir kelimedir ki, oysa, bazen tek başına, bir paragrafı, bir sayfa yazıyı, geçirilimiş koca bir hayatı açıklamaya bile yetebilir.

"Oysa" dersiniz...

Oysa;

"böyle değildi başlangıçta, " beni sevdiğini söylüyordu,""herşey farklı olacak demişti önceleri""

"Sözlerin tutulacağına dair erkek sözü verilmişti"

"evleneceğinden emindi,"

"Özgüveni idi,"

Zaman gececek, yağmur yağsada, fırtına kopsada, verilen sözler tutulacaktı,"

"mutluluk çok uzak değil diye düşünüyordum, çok uzakmış,"

" Başka türlü hayal ediyordum,hayal kırıklığına uğradım"

İşte bu şekilde hep söyleriz oysa kelimesini.,

Oysa bilmeliyiz ki, yarın kimseye garanti edilmemiştir.

Ölüm belki de yanıbaşımızda duruyor.

Ama insanlar, hiç ölmeyeceğini düşünerek yaşıyor, yakınlarını, sevdiğini kırıyor, onlarla mücadele ediyor. Mezara götüremeyecekleri, mal, mülk, para için insanlar birbirlerine zarar veriyor, Öfke ve nefret içine giriyorlar.

Oysa bilinmelidir ki, bu hayat kısadır.

Hayatın kıymetini bilelim, kendimize ve başkalarına zehir etmeyelim.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..