Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '16

 
Kategori
Güncel
 

Oysa ki füzeleri havada durdurabiliyorduk!

Oysa ki füzeleri havada durdurabiliyorduk!
 

AKP çok başarılı.

 

Ekonomi olsun, eğitim olsun, askeri manada olsun, hepsinde ülkeyi çok iyi yönetiyorlar.

 

Son seçimde %49,5 oy aldılar. Bugün seçim olsa %60'ları zorlarlar. AKP'li vatandaşın düşünceleri bunlar. Gözlemlerime dayanarak söylüyorum.

 

İşçi dersen halinden memnun, asgari ücret uçuyor.

 

Memurlar zaten kazandıkları o yüksek meblağları nasıl muhafaza edeceklerini düşünüyorlar, onlar da memnun.

 

Eğitim dersen çok ileri seviyede: Çoğalan imam hatip okulları sayesinde eğitim konusunda bilim dünyasında adeta çığır açtık, dünyaya meydan okuyoruz.

 

Askeri manada sınırlarımız güvende.

 

En güvenli sınır bölgemiz Kilis. Kilis'te kuş uçsa, yaprak kımıldasa en üst düzey siyasilerin haberi oluyor. Hatta öyle bir askeri teknoloji geliştirdik ki dünyada eşi benzeri yok:

 

Ülkemize doğru atılan füzeleri havada durdurabiliyoruz. Ancak bu teknolojiyi uygulayacak yetkili personelin abdestli olması ve füzeleri havada durdurmaya niyet ederek okuyup üflemesi gerekiyor. 

 

Üstelik bu sayede turizm de canlandı. Nasıl mı: Havada duran füzeleri görmeye gelen yabancı turistler ülke ekonomisine ciddi anlamda katkıda bulunuyorlar. Kilis'e en çok Rusya'dan turist geliyor. Üstelik havada duran füzeleri görmek için ülkemize gelen turistlerin büyük çoğunluğu gördükleri o büyülü manzaranın ardından ülkelerine Müslüman olarak dönüyorlar.

 

Hal böyleyken Başbakan Ahmet Davutoğlu görevini bırakacağını açıkladı. Neden bıraktı ki, ben pek bi anlam veremedim. Davutoğlu en son Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşmüştü. Uyum içinde çalışıyorlardı. Zaten Davutoğlu çok uysal ve naif bir insandı. Erdoğan da öyle.

 

Neyi paylaşamadılar ki?

 

(((Osman Genç)))

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..