Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Oyun bitti

Aşk defterimi kapattım
Yaktım tüm şiirlerimi bir hışımda, acımadım...
Kapattım kaldırdım tozlu bir sandığa yüreğimi
Boş kalan tüm yaprakları yırttım
Tek tük isimler kaldı belli belirsiz
Bir tek isminin mürekkebi kurumamıştı
Bir tek sen anlamlı okunabiliyordun hala
Ve sen anlamlarınla
Yüreğimdeki o derin başluğunu bırakıp gidiyorsun şimdi
Kayboluyordum yine karanlığımda
Derinliğimde
Labirentteydim dönüp dolaşıp yine sana geliyordum
Artık yeter!
Ruhum ruhuna karışmıştı..
Ama şimdi hepsi bitti

Senaryosu kaderle yazılmış
Tek kişilik bir aşk oyunu oynadım ömrüm boyunca
Ve SEN bu oyundaki son esas kızdın..
Oyun bitti
Perde kapandı
Tüm salonda uğultulu bir alkış ve coşku var
Son selamdan sonra makyajımı sildim
Gülen surat maskemi attım bir kenara
Ve kapımı çalacak olan eceli beklemek için,
Yatağa uzandım
Işıklar kapansın
Sahne boşalsın
Çünkü Oyun bitti
ELVEDA!!!

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..