Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

Oyun bittiğinde, şah ve piyon aynı torbaya konur.

Oyun bittiğinde, şah ve piyon aynı torbaya konur.
 

Birilerini kırıp incittim mi?
Ya siz?
Birilerini kırıp incittiniz mi?
***
Kazandığım kimler?
Ya kaybettiklerim?
-Ya sizinkiler?
Kazandıklarınız ve kaybettikleriniz?
***
Dostluklarım, ilişkilerim?
Ya sizin dostlarınız, ilişkileriniz?
***
Masumiyetimi yitirdim mi?
Masummusunuz sizler?
***
Samimiyet çok uzak bir yerlerde mi, artık?
İnsanları tüm kötülüklere rağmen sevebiliyormuyum?
-Ya siz sevebiliyormusunuz ?
Kendimizi mi kandırıyoruz yoksa?
***
Başkalarında çözmeye ve kendisiyle boğuşmaya çalışan insanlardan bunaldım belkide.
Belkide, tılsımlı sıfatlardan usandım
Ofset baskı duyarlılıklardan...
Yalanlardan, dolanlardan.
Maskelerden belkide...
Belkide...
Belkide...
***
-En son ne zaman
bir dalgakırana sığınmak istedim?
-Ya siz? Fırtınalı deniz gibi olan dönemlerinizde bir dalgakırana sığınmak istemediniz mi?
Belkide şu an?
-En son ne zaman
bir dost elinin bana uzanmasını istedim ?
-Ya siz?Dost eli istediniz, yahut siz dost eli oldunuz mu?
-En son ne zaman ?
***

Her olayın bir gerçekleşme nedeni var olduğuna inanıyorum.
ader anında hayatımın bir biçimde etkileneceğini biliyorum.Tesadüfi değil hiç bir yaşadığımız.
Öyle olaylar yaşıyorum ve yaşayanları görüyorum ki ; o anda bu olaylar bana korkunç, acı dolu, haksız gibi görünüyor.
Ancak fırtına dindikten sonra; bütün bu olayların üstesinden gelmemiş olsam, asla potansiyelimin, gücümün azmimin ve yürekliliğimin farkına varamayacağımı anlıyorum.
Hastalık, yaralanma, maddi sıkıntı, hayal kırıklıkları deneyimsizlikler, ruhumuzun sınırlarını test eden olaylardır.
Küçük testler olmasaydı hayat hiçbir yere varmayan düz ve sıkıcı bir yol gibi uzayıp giderdi. Biliyoruım.
Güvenli ve rahat, ancak boş ve amaçsız.
-Aynen öyle.
Yaşamınızı, başarılarınızı ve düşüşlerinizi etkileyen insanlar, belkide kimliğimizin oturmasını sağlıyorlar, derler.
-Kesinlikle.
***
Arıyor gözlerim belkide içtenliğin" ya da "dünya görüşünün" kirletmediği yalın, çalışkan, iyi insanları.
Saklı tutmalı gelecek inancını, yarınları eksik etmemeli ağzımızdan diyorlar, inanıyormuyum?
Belki evet , Belki hayır...
***
Sanmayın ne bir çıkmaz sokaktayım nede mutsuzum.
Rüzgarlardan daha güçlü olmak istiyorum .
Kış güneşinin mutlu ettiği bir kedi gibi mutlu, emin, tasasız
Okkadar...
Ya sizin isteğiniz?


***
Dip not: Derler ki...
Zncirlerinizi kırın ve gözünüzü zirveye dikin.
Başınızı dik tutun, çünkü bunun için her türlü hakkınız var.
Kendinize büyük bir insan olduğunuzu tekrarlayın ve kendinize inanın.
Eğer kendinize inanmazsanız, hiç kimse size inanmaz.
Hayatınızı nasıl istiyorsanız öyle şekillendirebilirsiniz.
Kendi özgün yaşamınızı yaratın, dışarı çıkın ve onu yaşayın!
Unutmayın...
Oyun bittiğinde, Şah ve Piyon ayni torbaya konur.

K

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..