Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Oyun...

Oyun...
 

Oyun içinde oyun olunca yaşamak,
Oyuna çalım atmak geliyor içimden...
Affedin yalan söyleyemedim,
Sevgim yüceydi ya benden,
Gizleyemedim...
Oyunun perde arkasında,
Kulis dedikoduları,
Ve sonu gelmeyen pandomime alışamadım...
Kulaç attım,
Adım attım,
Maske takamadım...
Maskesizliğim ürküttü sizi,
O zaman bile sizden kaçmadım...
Ne alındım,
Ne darıldım,
Öyle ya da böyle ne fark eder ki,
Ben bendim işte,
Yine ben kaldım...
Hem geri kaldım,
Hem yolda kaldım,
Düştüm,
Üşüdüm,
Yine de inat ya bu,
Yürüdüm...
Oyuna çalım atmak geliyor içimden
Ne yapayım...
Hem ağladım,
Hem güldüm,
Roller bana yakışmadı,
Oyun dışına sürüldüm...

Deniz Çelimli

 
Toplam blog
: 42
: 320
Kayıt tarihi
: 04.09.08
 
 

Beni bir dağın başında kimsesiz bıraksalar, ben yine de yazardım sanırım. Doğduğumdan bu yana yaz..