Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Oyun

"Bilet kalmadı" dedi Devlet tiyatrosu Cevahir Alışveriş merkezi gişe memuru... O kadar çok sevindimki tiyatro severler adına... Ama kendim için sevinememiştim, çünkü oyun'u seyredemiyecektim. Fakat oyun'a birkaç dakika kala bilet görevlisi memuruna bilet bulamadığımı ve daha önce Antalya Devlet tiyatrosunda sözleşmeli oyunculuk yaptığımı söyledim, boş koltuk olabilirse oyunu seyredebilirmiyim ricasında bulundum, sağolsun yardımcı oldu memur arkadaş ve birkaç boş yerlerden birine oturttu beni...

Artık tiyatro salonları seyircileri ile dolmaya başladı. Ülkemiz için çok güzel gelişme olarak görüyorum.

Tiyatro seyircisi çoğaldıkca ülkemizdeki şiddet'in azalacağına, insanlar arasındaki, genlerimizde bulunan birlik ruhunun tekrar kazanılacağına, hoşgörünün, iyimserlik değerlerimizin tekrar ortaya çıkacağına inanıyorum...

Sanat en büyük silah!

Ama kapitalizm gücünde sanat yoktur. Sanata önem vermez, çünkü önem verdiğinde insanlar'ın düşünce akımı gelişecektir. Doğruyu, yanlışı görecektir. Hakkını savunmasını öğrenecektir. Bu nedenle kapitalizmin işine gelmez.

Ama siz kendinizi zorlayın.

Yarın Devlet Tiyatroları oyunlar'ının birine bilet alın. Hem bilet fiyatları çok, çok ucuz öğrenci 4 ytl, normal 6 ytl. Göreceksiniz Tiyatroya girişiniz farklı, çıkışınız farklı olacak...

Sevgiler

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..