Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
Danışmanlık
 

Oyun

Merhaba arkadaşlar
Bugünkü konum ilişkide oyun oynamak bu konu İlhan Uçkan hanımefendiyi ilgilendiriyor ama ben zaten onun köşesini alma niyetinde hiç değilim. Ben ilişkide oyunlar oynamanın ilişkiye daha çok zarar vereceği kanaatindeyim. Belli bir süre sonra kişilerin birbirine şüphe ile bakmaya başlaması mümkün ve ilişki de önemli olan sevgi ve güven duymadır. Güven yoksa sevgi bir dakika bile o ortamda bulunamayacak kadar onurludur.

Bir kız erkek arkadaşını denemek için denize atlıyor ''beni kurtaracak mı?''diye denemek istiyor ama erkek arkadaşı değil jandarma denizden kurtarıyor. Ben İlhan hanım'ın yazılarını okuyorum. Deneyimlerine, görüşlerine saygım var. Ben köşeye erkek arkadaşlarıyla sorunlarını oyunlar aracılığıyla çözmeye çalışan kız arkadaşlarıma sesleniyorum.

Benden söylemesi bu tür oyunlar erkek arkadaşlarınızı sizden uzaklaştırır. Erkekler ayrıntılı düşünmez, ince düşünenler olsa da aralarında bizim gibi duygusal düşünemezler; çünkü onlar siyaha siyah beyaza beyaz düşünürler ve beyazın altındaki rengi göremezler.derin düşünemezler.

Kız isteme ritüellerinde kız damat adayının kahvesine şeker koyarmış. Nedeni ise eğer erkek o tuzlu kahveyi içerse kıza seni de bir ömür boyu sevmeye dayanırım demekmiş; ama günümüzdeki evlilikler 24 saat sürebiliyor.

Bu tür batıl uygulamalar, oyunlar gereksiz. Erkekler bir güzel söze, bir öpücüğe, güzel davranışlara karşı zaten karşı koyamazlar onları oyunlarla kendinizden ancak ve ancak soğutursunuz. Davranışlarınızdan her zaman kuşku duyar, her zaman yaptığınız şeyler altında bir mana aramaya başlarlar. En kötüsü de oyunlarınızı öğrendikten sonra da sizi sizin silahınızla vururlar. Erkek arkadaşı arkadaş kalalım diyorsa bence en iyisi ona zaman vermektir. Bu davranış onurlu bir davranıştır. Gerçektende arkadaş kalalım demek bittiğini söyleyemiyorum demekle aynı anlamdadır. Bu durum bir bayan için çok zor olsada bence ona istediği zamanı vermek daha sonra lehine işleyen bir durum olabilir.

Ben oyun ile erkek elde etme davranışını hoppa ve eğitimsiz ve bu tür şeylerden para kazanan bazı kadınlara yakıştırıyorum. Eğitimli ve kültürlü, üniversite mezunu veya üniversiteli genç kızlara ve kadınlarımıza yakıştıramıyorum Özür dilerim İlhan hanım....

 
Toplam blog
: 10
: 652
Kayıt tarihi
: 04.11.07
 
 

Hacettepe Aile ve Tüketici Bilimleri mzn. 1981 doğumluyum,kitap okumayı, seyahat etmeyi, evcil hay..