Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Oyuncaklarımı çaldılar

Oyuncaklarımı çaldılar
 

fatsa dan görünüm


Oyuncaklarımı çaldılar benim

Ben küçücük çocuktum

Ağladım günlerce

Aradım nerede diye

Ama bulamadım

Oyuncak dediğim hani

Şimdikiler gibi değildi

Bir çelik bir de çomağım vardı

Birde kabaktan arabam

Totik yapardık hayvanların tüyünü

Tokiç oynardık taşları dizer üst üste

Birde fındık dalından atımız olurdu

Onları bile çok gördüler

Oyuncaklarımı çaldılar

Çok ağladım geriye vermediler

Çocukluğumu da çaldılar

Oynamaya doyamadan

Çocuk oldum oynamadan

Vaz geçtim kabak arabamdan

Fındık dalı atımdan

Çok ağlamıştım o zaman

Şimdi vaz geçtim çocuk olmaktan

Ruhum hala çocuk aslında

Ama büyüdün diyorlar bana

Büyüsem bile yaşamadığım çocukluğumu arıyorum

Çalınan oyuncaklarımı

Çalınan çocukluğumu arıyorum

Ben bu gün giden yıllarımı arıyorum

Oyuncaklarıma ağlıyorum

Hasan GENÇAY

 
Toplam blog
: 35
: 415
Kayıt tarihi
: 30.06.08
 
 

1960 Ordu Fatsa doğumluyum. 1986 yılından beri Fatsa'da ticaretle uğraşmaktaym. Değişik iş kollarınd..