Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '08

     
    Kategori
    Magazin
     

    Oyuncu seçimlerinde gözden kaçanlar

    Bazı dizilerde bakıyorum da; fakir, geçim zorluğu çeken ya da bir köy ortamında kıt kanat yaşamaya çalışan bir ailenin kızına, sanki bodrum beachlerinden fırlamış gibi…

    Bronz bir tene sahip bu kızlarımızın kaşları dövme, gözleri lens, dudaklar silikonlu maşallah hepsi bir kalıpdan çıkmış gibiler.

    Valla ben etrafıma bakıyorum da ne köylerde ne de orta halli ailelerde kızlar böyle…

    Unutmadan bir de bu dizilerde zengin oğlanlar hep bu fakir kızlara âşık olmakta ne hikmetse, sizler hiç sosyeteden bir beyin orta halli bir ailenin kızı ile bırakın evlenmeyi flört dahi ettiğini gördünüz mü?

    Ben görmedim de ...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 316
    Kayıt tarihi
    : 16.10.08
     
     

    Takvimler 9 Mayısı gösterirken tabi senesi lazım değil, öğleden sonra günlük güneşlik bir havada İst..