Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '19

 
Kategori
Şiir
 

Oyuncu

Zaman içinde zaman,
Mekân içinde mekân,
Erkek içinde kadın,
Hatun içinde adam.
 
Büyümüş, yaşları çocuk
Yaşlanmış, yüreği hâlâ çocuk.
 
Dili ketum, kalbi geveze
Çok konuşur, tık tak yok gönlünde.
 
Hem konuşur, hem çalar, hem yazarım.
Oynamayı pek bilmem, amma
Raks ederim, dansöz ile kıvır kıvır.
 
Yaşarım, gönlümce bana ne
Dünya olmuş toparlak,
Yassı, uzun yahut dikine?
 
Vardır bir bildiği,
Bana mı soracaktı,
Yönetmen?
 
Geldim, giderim işte.
Alkışlarsanız ne âlâ.
Yuhalarsanız,
Çıkmam sahneye, bir daha.
 
Haydi, iyi seyirler,
Oynayın, sizler de
İzleyici rolünde.
          ( 2014 - Gülveren )
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..