Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '10

 
Kategori
Deneme
 

Oyunu kim bozdu?

Oyunu kim bozdu?
 

Oyun bozan olmak, kim ister?


Bana demiştin ki:

“Hayat süresi önceden belli olmayan bir oyundur. Dileyen istediği zaman bu oyunu terk edebilir.”

Ben de sana:

-İyi de bu oyun bozanlık olmaz mı? Oyuncu eksik olursa bunun sonu nasıl gelir?

Diye sormuştum.

Dedin ki:

“Her boşluk bir şekilde dolar. Oyunu bırakan oyuncunun/oyuncuların yerini başkaları alıverir.”

Ve şimdi sen oyunu bırakıp gittin. Ve de dediğin gibi yerini dolduran ya da daha doğrusu doldurduğunu sananlar da oldu.

Ben de, onlar da belli ki zoraki oynuyoruz bu sensiz oyunu!

Düşünüyorum da galiba benim için de artık bu oyunu terk etme zamanı geldi.

Yeni oyuncular haberiniz olsun; ona göre hazırlığınızı yapın!

 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..