Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '07

 
Kategori
Deniz Mahsulleri
 

Oyyy oyyy yerim ben seniii...

Oyyy oyyy yerim ben seniii...
 

Aman da aman, balık mevsimi açıldı...

Geçen akşam eve gidiyorum anaaaa tezgahlar şenlenmiş!!!

Gümüşi, gümüşi parlamazlar mı birde...

Oyyy oyyy, kokusuna kurban...Oyyy, havayı sarmış kızartma kokuları...

İstavrit tabii başı çekmiş, kefal rus kefali, çinekop, minekop, mezgit, barbun, kalkan yoktu göremedim...
Balık adlarını yekten öğrenedim o kadar..Palamut , onu da göremedim ama göreceğim biliyorum...

Hamsi mi? daha var ona...

Birde kıvırcık yemyeşil, bol limonlu yanına...üfff, üfff İçecek? ne varsa... ne isterse canınız...Ohh.Ohhh...

Hele köyde ızgara yapmazmıyız biz onları...anam yerim ben onlariii...

Ülkemiz; dört bir yanı denizle çevrili olduğu halde...

Maalesef deniz mahsülleri tüketmekte çook geride....Eeee akıllanmak lazım, beyini çalıştırmak lazım değil mi?

Hamile' ler, çocuk'lar, yaşlı'lar, genç'ler...

Omega 3 alacak olanlar...

E hadi daha ne duruyonuz...

Valla ben bayram ediyorum... siz?

Anam anaaam, denizden ne çıkarsa yerim birisi hariç, yılan balığı...ıyyyy

Eh yaa, Eylül, hüzün yüzlü güzel eylül, bize balığı getirdi...

Yolunuz düşsün buralara...Menü: Bir tas çorba, bir tava balık, bir tepsi salata...yaaaaa

Hadi bana eyvallah...

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..