Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '08

 
Kategori
Güncel
 

Öz diyet

Öz diyet
 

Prof. Dr. Mehmet Öz
Kalp Cerrahi Uzmanı.
Amerika Harverd Üniversitesi mezunu.
Çeşitli Tıp ödülleri sahibi.
Ayrıca Amerikada bir magazin dergisinde yılın doktoru seçilmiş. Çok sempatik, hiperaktif adam.
Dört çocuklu, bindokuzyüz altmış doğumlu.
Benim hem yaşıtım, hem adaşım. Belki de burcdaşım. Doğum gününü bilemiyorum çünkü...

Diksiyonundaki yarım Türkce aksanı de yakışıyor kendisine. Valla ben sevdim bu adamı. Medyatiklik de yakışıyor. Bakın bize, uzun ve sağlıklı yaşamamız için neler öneriyor.
Barkfist, yürüyüş, koşu, şınav, mekik...
0.70 gr kuru üzüm, 1.40 gr ceviz, 0.35 gr kekik, 2.60 gr kuşburnu, 1.70 gr dereotu, bir avuç fındık, 0.30 gr kayisi...

Benim sevgili adaşım, ülkem insanı yıllardır beyinlerini rakamlarla zaten doldurmuş. Beynin neresine sığdırsın sizin önerdiğiniz rakamları? Yıllardır elektrik, su, telefon faturalarının rakamlarıyla uğraşıyor.

Yürüyüşü, koşuyu, mekiği zaten, faturaları ödemek için yapıyor sık sık...

Sizi tenzih ediyorum sayın Öz, siz diğer uzmanlara göre daha ılımlı önerileriniz var ama bazı diyet uzmanlarının önerilerine baktığımızda, farklı farklı durumlarla karşılaşıyoruz.

Bir diyet uzmanının önerdiği şey, diğer diyet uzmanı farklı şekilde öneriyor. Diyet için mi, reyting için mi butün bu öneriler anlayamadık gittik. Diyet uygulayıcıların de kafaları karışıyor.

En iyisimi sevgili okurlarım..
Sevgili Öz'ü mizah estetiğinizi geliştirmek için izleyin. Ama diyet yapmak istiyosanız. Benim Laz kökenli biri olarak sizlere önerim şudur;
Kara lahana...
Mısır ekmeği yiyin...
Haa.. Mevsiminde hamsiyi unutmiyin..

:)

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..