Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '07

 
Kategori
Mizah
 

Öz prensiplerim vaaaar!

Öz prensiplerim vaaaar!
 

Baktım Prensiplerim Vaaar'ın korsanı çıkmış. Eee şimdi bunun Öz'ünü çıkarmadan olmaz diye düşündüm. Prensiplerim Var'ı bir de benden okuyun. Bakalım Abdulkerim Eser kardeşimizin başımıza bela ettiği bu prensiplerden bizde de var mı yok mu görünüz. Atalarımız ne demiş: Besle kargayı Mike Tyson gözünü. Sevgilerimizle başlıyoruz. Koltuklarınıza rahatça oturun. Bakalım benim prensiplerim sizlerden nasıl bir not alacaklar.
...
Burnumu asla karıştırmam. Bunun burnumun içişlerine müdahale olduğunu bilirim.
...
Bir kadınla seks yapmaya karar verdiğimde kadını sarhoş olana kadar içiririm ve kendisi kendisini kaybedince ona kendimi Richard Gere olarak tanıtırım. Kadının ne kadar sarhoş olursa olsun bu palavrama inanmayıp elindeki şişeyi kafamda patlatıp olay mahallinden uzaklaşmasına aldırmam.
...
Ben güzele güzel demem yorum yapmadan onu nasıl tavlayacağımın planını yaparım.
...
Bir arkadaş toplantısında hep bir ağızdan, "Biz Heybeli'de her gece mehtaba çıkardık" şarkısı söylenirken kıllık olsun diye hard rock çalarım.

...

Bir randevuya geç kaldığımda Orman Bakanlığı'nı arayıp beni beklemekte olan talihsiz arkadaşın ağaç olarak resmi kayıtlara geçmesini sağlarım.
...
Bir barda ufak tefek biri bana posta koymaya kalkarsa tekme tokat girerim. Şayet iri yarı biri posta koyarsa Çince konuşup onu anlamadığımı belirtir ve gülümserim.
...
Bir bar ortamında güzel bir kadın bana gülümsüyorsa mutlaka gider onunla tanışırım. Güzel kadın bana gülümsemiyor da başkasına gülümsüyorsa yine gider tanışırım. Tanışma anında güzel kadının partnerinin yumruğuyla da tanışırım ki bu da bir sosyal temastır deyip aldırmam.
...

Ne zaman kiralık bir ev tutacak olsam ev sahibinin yanında cep telefonu ile annemle konuşma numarası yaparım ve anneme, "Tamam anne elektriği suyu yatırdım. Telefonu da yatırdım. Doğal gazın en yeni faturasını ve gelecek faturayı da yatırdım. Çıkmamış faturayı ödeyemezsin diyen müdürle kavga ettim" diyerek ev sahibinde "Bu herif mutlaka kirayı öder" imajı yaratırım.
...
Bana bildiğim bir fıkrayı zorla anlatarak gülmemi bekleyen zalimleri Seri Aşk Hikayesi Anlatıcısı Alpaslan ile tanıştırırım.
...

Belediye otobüsüne bindiğimde otobüse sanki jeepim var da bozuldu hayatımda ilk kez otobüse biniyormuş gibi davranırım. Eğer oturuyorsam ayaktaki bütün yaşlıların ne kadar genç gösterdiklerini düşünürüm.
...

Gece uyumak için koyunları sayarken saymaktan yorulduğumda bir koyunu alır ve muhabbete girerim. Koyunu uyutmadan uyumam.
...
Biri "Nasılsın?" diye sorduğunda "İyiyim" demem. Derin derin düşünür, "Gökyüzü, uzayın bilinmeyenleri... Bütün bunların arasında karmaşık bir haldeyim" diyerek karşımdakinin kafasını karıştırmaya çalışırım. İnsanoğlunun pişmekte olan bir çorba gibi olduğuna inanırım. Karıştırmazsan dibi tutar.
...

Rüyamda çok güzel bir kadınla seviştiğimi görürsem hemen uyanırım. Çünkü bu benim klasik rüyamdır ve kadın rüyanın sonuna doğru iri yarı bir zenci adam oluvermektedir. Hem de ikimizde çırılçıplakken.
...
Gece yarısı mezarlıktan geçerken hiç bir şey düşünmem. Mezarlıktan çıkınca bir tek ıslak pantolonumu nerede nasıl kurutacağımı düşünürüm.
...
İğrenç bir yemeği yemek zorunda kaldığımda önce televizyonu açıp ne kadar magazin programı varsa seyrederim ardından iğrenç yemeği dünyanın en iğrenç şeyi olmadığını bilerek yerim.
...
Bir kadını öpmek istediğimde iki şeye ihtiyacım vardır. Birincisi ağız spreyi ikincisi bir kadın. Birincisini derhal bulurum. İkincisini hala arıyorum.


 
Toplam blog
: 179
: 2576
Kayıt tarihi
: 21.01.07
 
 

Barışa ve kardeşliğe inanıyorum. Türkiye'nin yaşadığı tüm sorunların kardeşlikle çözümlenebileceğ..