Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '12

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
Okunma Sayısı
419
 

Özel Odada Kalmak Para ile

Bilirsiniz hastanelerde özel odalar vardır. Eskiden buralar hak eden verilirdi. Örneğin 1. dereceye gelmiş memurlara vb. tahsis edilirdi Kimse de buna itiraz etmez herkes hakkına razı olurdu.

Acaba şimdi durum nasıl? Benim en son kaldığım tıp fakültesi hastanesinde özel odanın günlüğü 90 tl. imiş. Yani artık buralarda kalmak için bol paranız olması gerekiyor! Öyle emekli doktoru falan dinleyen yok! Başhekimle görüştüm ve bana hastanenin borcu olduğunu, kendisinin ücretsiz yatırma gibi bir yetkisinin olmadığını anacak yüzde 10 veya 20 gibi indirim yapabileceğini söyledi...

Şimdi buyuyrun burdan yakın! Çalışırken ödediğim yüksek meblağ sağlık kesenekleri nereye gitti  acaba? Biz boşuna mı tıp fakültesini okuduk? Sağlıkçı olarak, bu ülkeye, bu millete yıllarca hizmet etmiş biri olarak özel odada kalacak bir hakkımız olmalı diye düşünüyorum. Emekli maaşımızla  böyle bir yerde kalmak olanaksız çünkü...

Ama inanın benim kaldığım on gün süre içinde özel oda boş kaldı. Ramazanın da etkisi ile, fiyat da astronmoik olunca özel odaya rağbet olmadı. Hem özel odanın fazla bir avantajı da yok. Fazladan bir buzdolabi, bir çekyat... o kadar...

Ve 90 lira... Bir geceliği...

Bu paraya lüks otelerde tam pansiyon kalmak mümkün...

Artık ne yazık ki her şeyin ölçüsü para oldu...

Ama işin bir de başka yönü var; sade vatandaş doktor ile aynı odada yatmanın kıvancı ile dört köşe! Onun keyfi yerinde.... Okumuşsun, dirsek çürütmüşsün kime ne?..

Önemi yok...

2012

Kocaeli.

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Atanur hocam, durum hastaneden hastaneye değişiyordur. Hastane politikası, yapabilecek bir şey yok malesef. Bizim hastanede öyle bir problem yok, gelip kalabilirsiniz. Tabii, öncelikle hastaneye yolunuz hiç düşmesin ;)

Ferhat Yıldız 
 12.08.2012 0:39
Cevap :
Ferhat Bey, ilginize çok teşekkür ederim. Bilgilenmiş olduk. Çok sağ olun. Başarılar dilerim.   12.08.2012 1:28
 

Doktor, biz resmen kandırıldık... Devlet o zamanlar maaşlarımızdan istediği gibi yonttu,kesti "ihtiyarlıkta rahat edeceksiniz" diye. Şimdi yapılan haksızlığa bak. Yakında mezarlıkta bile paranla yer bulamıyacaksın! Değil, hastanelerde... Allah beterinden saklasın; bakalım daha neler çıkacak.

Erdal Ceyhan 
 10.08.2012 14:40
Cevap :
Erdal kardeşim çok haklısınız. Ama ağlayanın malı gülene hayır verir mi?! bunu bize yaşatanlara hakkımı helal etmiyorum. ne günlere kaldık gerçekten. yorum ve katkınız için çok teşekkür ederim. şen ve esen kalın...  10.08.2012 18:22
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 494
Toplam yorum
: 3106
Toplam mesaj
: 126
Ort. okunma sayısı
: 277
Kayıt tarihi
: 24.01.09
 
 

Tıp doktoru.  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster