Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '11

 
Kategori
Eğitim
 

Özel Seçkin Fırat İlköğretim Okulu'nun geleneksel başarısı

Özel Seçkin Fırat İlköğretim Okulu'nun geleneksel başarısı
 

2011 MAFETYA'da Bölge İkincisi olan Sidar EFE ve Bölge üçüncüsü olan Ömer Faruk DEMİR'i kutlar, başarıların devamını dileriz. 

İzmir Özel Yamanlar Eğitim Kurumlarının bu yıl altıncısını düzenlediği MAFTEYA’ya (Matematik Fen ve Teknoloji Yarışması) Diyarbakır'dan katılan Özel Seçkin Fırat İlköğretim Okulu yine eli boş dönmedi. Geleneksel hale getirdiği yarışmadan her sene derece alarak döndü. 

Dört yıldır katıldığı olimpiyatlardan aldığı dereceler şöyle: 

2011 MAFETYA ( Matematik Fen ve Teknoloji Yarışması) Bölge İkinciliği ve Bölge Üçüncülüğü 

2010 MAFETYA ( Matematik Fen ve Teknoloji Yarışması) Bölge Birinciliği, Bölge İkinciliği ve Bölge Üçüncülüğü 

2009 MAFETYA ( Matematik Fen ve Teknoloji Yarışması) Bölge Birinciliği, Bölge İkinciliği ve Bölge Üçüncülüğü 

2008 MAFETYA ( Matematik Fen ve Teknoloji Yarışması) Bölge İkinciliği ve Üçüncülüğü 

 
Toplam blog
: 12
: 941
Kayıt tarihi
: 21.03.11
 
 

Özel Seçkin Fırat İlköğretim Okulu'nde Rehber Öğretmen olarak görev yapmaktayım. Değişimin değişm..