Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '10

 
Kategori
Siyaset
 

Özel sınır birlikleri kuruluyor…

Özel sınır birlikleri kuruluyor…
 

ÖZEL SINIR BİRLİKLERİ KURULUYOR…


Evet, şimdi asıl merak ettiğim bu kararın mecliste hangi guruplar tarafından kabul edileceğidir. Çünkü bu birliklerin kurulması iktidar partisinin de muhalefet partilerinin de dışarıda bu vatanı yutmak için bekleyen leş kargalarının da işine gelmektedir.

Bahaneleri de hazır terörle profesyonel kuvvetler mücadele edecek… Şirin göstermeleri de kolay olacak artık analar ağlamayacak… Yüzde yüz doğru alınmış bir karar olarak vatandaşa rahatlıkla lanse edilebilecek bir konu…

Peki, şöyle bir senaryo yazalım…

Birlikler kuruldu devlete yani iktidara bağlı özel bir ordu oluşturuldu.

Ve…

İktidar partisi elindeki bu silahlı güce güvenerek bildiğini okumaya başladı. Asıl ordumuzun asli görevlerinden biriside ülkeyi hem iç hem de dış tehditlere karşı savunmak olduğundan bir noktada bu olaya müdahale etmesi gerekecektir. Sonuç ne olur dersiniz iki ordu karşı karşıya gelmek durumunda kalacaktır. Yani bu yapılan aslında bir iç savaşa davetiye çıkarmaktır. Bunun devamında sokaklarda silahlı çatışmalar ve halkın bir birini katletmesi ve parçalanmadır. Bunun örnekleri ortadadır bakın Yugoslavya örneği hala tazeliğini korumaktadır.

Duyar gibi oluyorum saçmalama olmaz böyle bir şey diyorsunuz şimdi evet bu tamamen benim kafamda kurduğum bir senaryo peki olabilir mi? Evet en az Ergenekon senaryosunun uygulanabilirliği kadar bu senaryoda gerçek anlamda uygulanabilir.

Peki, neden böyle bir hisse kapıldım…

İşte orası olayların gelişme sürecine baktığımda kafamda bu senaryo oluştu. İlk önce polislere ağır silah ithal etme yetkisi denendi olmadı. Sonrasında bu konu gündeme geldi. Geliş açısı değişik oldu. Tamam, bu karara katılabilirim ama bu kararı alırken orduya yetkiyi verirsin silahlı kuvvetlere bağlı bir özel birlik oluştur dersin ve sen kenara çekilip siyasetine bakarsın. İşte o zaman tamam derim… Ama sen su anda kendi ordunu oluşturuyorsun.

Bu oluşum sürecide bende ister istemez acaba son zamanlarda artan terör olaylarında bu ordunun kurulmasına zemin hazırlama amacı var mı? Sorusunu oluşturdu. Terörü bilinçli olarak bu kuvvetler mi? Yaratıyor gibi sorular kafamı kurcalamaya başladı.

Peki, bu senaryo gerçekleşebilir mi? Evet…

Ben bunu savcılığa yollasam ilgilenirler mi? Zannetmem… Neden çünkü ben bunu Türkiye’den yolluyorum. Bu konuyla ilgilenilmesi için bu bilginin Amerika’dan belli gazete guruplarına kaynak olarak yollanması lazım…

O yüzden de ben bu birliklerin kurulmasına sıcak bakmıyorum. Ama illaki kurulacaksa da bu birliklerin orduya bağlı olarak silahlı kuvvetler bünyesinde kurulması taraftarıyım. Çünkü ülkemizin zaten bir silahlı kuvvetleri var ikinci bir özel kuvvet ayrımcılıktan başka hiçbir derde deva olmayacaktır. Ancak ülkenin bölünmesinin sebebini ve zeminini hazırlayacaktır.

Dedim ya… Bu benim paranoyam…

Olur mu?

En az Ergenekon, balyoz vb paranoyaların olma ihtimali kadar bu paranoyanın da olma ihtimali var…

Saygılarımla

Burçak YAZICI

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..