Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Özel Toros Koleji'nde mezuniyet sevinci yaşandı...

Özel Toros Koleji'nde mezuniyet sevinci yaşandı...
 

Mezuniyet sevinci coşkuyla kutlandı...


Mersin'de Özel Toros Okulları, 2008-2009 eğitim öğretim yılını sekizinci sınıf mezunları için düzenlediği muhteşem törenle bitirdi. 67 öğrencisini mezun etmenin haklı gururunu yaşayan okul, düzenlediği törenle birlikte öğrencilerine hem mutluluğu hem de hüznü bir arada yaşattı.
Toros Koleji'nin İlköğretim Okulu mezuniyet töreni 50'ncı Yıl Kampusunde gerçekleşti. Törene Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal, Yenişehir İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Nurettin Can, Özel Toros Okulları Genel Müdürü Ali Özveren, Özel Toros Koleji İlköğretim Okulu Müdürü Erdoğan Sevin katıldı.

Okul bahçesinde saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunması ile başlayan tören mezun olan öğrencileri temsilen havaya bırakılan güvercinler eşliğinde 8'nci sınıf öğrencilerinin alana girmesi ile devam etti.

Törenden ilk olarak söz alan İlköğretim Okulu Müdürü Erdoğan Sevin, hem hüzünlediğini hem de sevindiğini belirterek, "Sevinçliyiz çünkü 8 yıl önce kayıtlarını yaparken ve ilköğrenimlerine başlarken biraz mahzun, biraz ürkek, biraz çekingen olan çocuklarımızın Özel Toros Okulları'nın özgür ve demokratik ortamında bu gün her bakımdan yetişmiş sorunlarını tek başına çözebilecek olgunluğa ulaşmış öz güvenli gençler olmaları bizi sevindirmekte ve ülkenin geleceğe yönelik umutlarını arttırmaktadır. Hüzünlüyüz çünkü 8 yıldır emek verdiğimiz gözümüz gibi koruyup kolladığımız bu özel ve güzel gençlerimizi yuvadan uçuruyoruz. Ama ne yapalım ki her başlangıcın bir sonu vardır bu ayrılıklar hep yaşandı ve yaşanacaktır. Sizlerle onur duyuyoruz övünüyoruz" dedi.

Ardından söz alan Genel Müdür Özveren ise çocukların sadece ailelerinin değil ülkenin en önemli varlıkları olduğunu ifade ederek, "Toplumumuzun ve dünyanın yaşamakta olduğu bu kriz döneminde olumsuzluklardan olabildiğince etkilenmemeleri için mutlu bir çocukluk dönemi yaşamaları için beyinlerini zihinlerini bilgi ile dolu yüreklerinin sevgi ile dolu yetişmeleri için elimizden gelen her şeyi yaptık feda olsun. Ben bu gençlerin hepsinin Mustafa Kemal gibi yetiştiklerine inanıyorum ve bu ülkenin geleceği ile ilgili en ufak bir endişe yaşamıyorum" diye konuştu.

Yenişehir Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal da her başlanan şeyin bir sonu olduğu gibi ilköğretim öğrencisi olmanın da bir sonu olduğunu kaydederek, şunları söyledi:

“Hayatta en büyük ve zor olan sorumluluk insan olmak. İnsan olmak çok zor. Her şey olabilirsiniz ama insani erdemlere sahip olmak çok zor. Bazı şeyleri yazılı olarak alamazsınız. Adam gibi demokrat bir ülkede demokrat kültüre sahip insanlar olarak yaşamak lazım. Ben bu gençlerin bu kültürü geliştireceğine inanıyorum. İlim ve tekniğe değer veren bir gençlik olmak lazım. Cumhuriyetimizin kurucusu Aziz Atatürk'ün dediği gibi 'Hayatta En Hakiki Mürşit İlimdir.'

Konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere diplomaları verildi. 2008-2009 yılı 8'ci sınıf mezunları arasında birinci olan Deniz Bakırcıoğlu diplomasını Yenişehir İlçe Kaymakamı Eyüp Sabri Kartal'dan alırken, ikinci olan Doğaç Bulut diplomasını Yenişehir İlçe Milli Eğitim Müdürü Nurettin Can'dan üçüncü Elif Koçak ise Özel Toros Okulları Genel Müdürü Ali Özveren'den aldı.

Okul birincisi Bakırcıoğlu, okulları flamasını 7'nci sınıf öğrencisine teslim ederek, yaş kütüğüne plaket çaktı. Mezun olan öğrencilerin hep birlikte söylediği Toros Andı ve okul marşının ardından Mersin Büyükşehir Belediyesi Halk Oyunları Ekibi bir gösteri sundu. Tüm öğrencilere verilen diplomanın ardından ilköğretimi bitirip liseye adım atan öğrenciler gecenin sonunda keplerini havaya atarak, mezuniyet coşkusunu hep birlikte yaşadılar.

Kaynak Mersin Pratik Haber

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..