Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '18

 
Kategori
Blog
 

Özeleştiri...

Yazmak ve…

Okumak…

Benim için vazgeçilmez bir yaşam mottosu…

Pek sosyal olduğum söylenemez…

Kendi kendime kitaplarımla ben çok “mutluyum”…

*

Okumak; farklı zihinsel dünyalarda gezinmek, daha önce fark etmediğin, öğrenmediğin, görmediğim bilgi deryasından nemalanmak, gerçekten de “tarif” edilmesi mümkün olmayan bir haz.

Okumak; hem bilgi hem de kelime dağarcığını geliştirirken, aynı zamanda “muhakeme” gücünü derinleştirmekte…

Mukayese yapabilme yetin gelişmekte, bir olguyu ele alırken, çoklu bakış açın yerli yerine oturmakta…

*

Neyse, çok fazla okuma ve yazma edimi üzerine faziletler döktürmeyeceğim. Aslında, bu yazı bir bakıma siz değerli MİLLİYET BLOG okurlarından af dileme, bir özeleştiridir.

Bilmiyorum ama ben mi “yeteneksizim” yoksa zaman denen olgu mu çok acımasız; MB mecrasında pek fazla “interaktif” bir blogger olamadım. Naçizane yazdığım bloglarıma ilgi ve alaka gösteren siz değerli okurlara cevap verememem, bu yazılanları dikkate almadığımdan değildir.

Ben, yazı yazma edimine âdeta bir ibadet gibi eğilmekteyim. Bir yazı yazmadan önce, elimden geldiğince kamuoyunda “gündem” belirleme gücü ve potansiyeli olan köşeyazarlarını okumakta; kendimce sentezler yapmakta, sonuçta bir makale yazabilmekteyim.

O yüzden sizlerden ricam, beni bu konu doğrultusunda- gelen yorumlara cevap verememe- mazur görünüz.

Zaman kadar değerli bir servet yok ama işte onu kullanabilmek…

Affola…

 

 
Toplam blog
: 706
: 83
Kayıt tarihi
: 18.05.16
 
 

Ben, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunuyum. Şuan için öze..