Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Özeleştri

Dün benim için enteresan günlerden biriydi. Nitekim yıllardan beridir yaptığım hataların bir özetiydi sanki. Evet, sanılanın ve görüntülerin aksine ben asosyal insanın tekiyim! Neden mi? 

Çünkü ben toplumsal kural tanımıyorum… 

Çünkü ben eleştirmekten ve eleştirilmekten korkmuyorum… 

Çünkü ben kendimi topluma kabul ettirebilmek için olduğumdan farklı, yapay davranmıyorum. 

Çünkü ben toplumun beni önemsemesini, beni kabullenmesini kafama takmıyorum… 

Çünkü ben bu toplumu köküne kadar değiştirmek istiyorum… 

Duygularımdan ürkmüyorum ben! 

Hayatımda utanç duymaktan da! 

Evet, ayıplanıyorum ensesti de, pezevengi de, hatalı olanı da, hırsızı da, gerektiğinde yanlış yapan ailemi de sansür etmeden gündeme getirdiğim için. 

Çünkü ben bu toplumu köküne kadar değiştirmek istiyorum… 

Yanlış olanı doğruya boğmak,  

Kazık atanı yok saymanın ötesinde, var sayıp, değiştirmek üzerine planlar yapmak ve çok hatalıysa gerekirse kodese tıkmak,  

Hukuk’a inanmak ve ötesinde Hukuk’u dinden bağımsızlaştırmak 

Ve her şeyden önemlisi 

Türk toplumundan BİREY veya BİREYLER çıkarmak 

Sevmesini öğretmek 

Aşk evliliğini teşvik etmek (tabi seks evliliğini değil) 

(Aşk ile seks aynı şeyler değil!) 

Evet, bu toplumdan mutluluk çıkarmaya çalışıyorum sıkarak 

Tüm hikaye anlatışlarım bu yüzden 

Tamamıyla mesaj kaygılıyım 

Evet asosyalim!!! 

Ve sosyal olmak umurumda bile değil 

Bu yüzden insanlar tarafından anlaşılamıyorum 

Garezin ne ANIL 

Garez değil motivasyon 

Gaz değil, aksiyon 

Söz değil UYGULAMA 

Laflarım gaf değil 

GAFİL AVLAYIP KANDIRIP YAPTIRMAK 

DÖNÜŞTÜRMEK 

Bana ne mi 

Belki de haklısınız 

Bana ne… 

Bu da benim ÖZELEŞTiRİM… 

Saygılarımla,  

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..