Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '20

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Özge Diyor ki...

Biraz gamsız olsam her şey çözülecekti belki de.Bu kadar her şeyi anlamasam, anlamaya çalışmasam, sorgulamasam mesela... Yok saymak, görmezden gelmek konusunda ustalaşmış olsam...Dilim ''aman boşver'' cümlesinde takılı kalsa... ''Ne kadar da vurdumduymaz'' deseler ardımdan...Ne kadar çok isterdim böyle anılmayı bir bilseniz... Kalbimi,ruhumu anlayarak kirletmemeyi... Aklıma sahip çıkmayı... İstemediğim hiçbir şeyi duymamayı... Aslında hepsinin özü''hissiz' olmayı... Mantığımın hislerimin önüne geçip beni korumasını... Yok yok duyarsız olmaktan bahsetmiyorum. Sadece vicdanım sızlamadan, acı duymadan, kalbim kırılmadan yaşayabileceğim bir hayattan bahsediyorum. Mümkün olmadığına inandığım ama umut etmekten vazgeçmediğim bir hayattan...

 
Toplam blog
: 14
: 72
Kayıt tarihi
: 26.08.20
 
 

OkurGezerYazar... ..