Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
2451
 

Özgecan Aslan ve Nihat Doğan

Özgecan Aslan ve Nihat Doğan
 

milliyet.com.tr


Zavallı gencecik üniversiteli bir kızı tecavüz etmek istediler, bıçakladılar,  öldürdüler ve yaktılar. Bu bir toplumun rezilliğinin, vahşiliğinin, çürümüşlüğünün şahikasıdır. Bunu hiçbir örtü örtemez ve saklayamaz.
 
Bu toplum böyle yozlaşmaya devam ederse, bu çeşit haberler alelade hale gelecektir. İnsanlar sokağa çıkmaya korkacaktır.
 
Niye?
 
Çünkü artık yetişen, veya yetiştirilen insanın fıtratı bozuk ve toplum psikolojik açıdan suçlu insanlar yetiştiriyor. İnsanlar insanlıktan çıkmış durumda.
 
Bu olay üzerine Survivor’a yeniden seçilen Nihat Doğan adlı şarkıcının sözleri aslında bu toplumun anlayışını; sakatlığını ve sapkınlığını gösteriyor . Ne diyor:
 
Nihat Doğan : ‘Siz de mini eteği giyip soyunup laik sistemin ahlaksızlaştırdığı sapıklar tarafından tacize uğrayınca da bas bas bağırmayacaksın’ şeklinde bir tweet atınca büyük tepki çekti.”
 
Bu söz yalnız bu şahsın kafa yapısını değil; bu toplumun da yozlaşmasının anahtarlarını içinde taşıyor.
 
Şimdi sözü analiz edelim . Nihat Doğan’ın sözlerini anlamaya çalışalım; yorumlamaya çalışalım. Ondan sonra nerelerde hata yaptığımızı anlarız belki: Ne diyor..
 
1. “Siz de mini eteği giyinip soyunup…”
 
Yani , kadınların mini etek giymesi, hiçbir şekilde kabul edilecek bir durum değildir. Kadınlar mini etek giymekle aslında giyinmiyorlar , onlar soyunuyorlar. Dolayısıyla soyunan kadına; sokakta öyle gezen kadına her şeyi yapmak mübahtır, caizdir; böyle bir kadın normal bir kadın sayılamaz. Kadın dediğin çarşaf giymeli veya  türban takmalıdır… Evinden dışarı da çıkmamalıdır. Erkeklerin arasında dolaşmamalıdır. Yoksa… Yoksa … yapılacak her türlü hakarete ve tecavüze layık hale gelirler… Anlaşıldı mı?  Kafa bu…
 
2.”…Laik sistemin ahlaksızlaştırdığı sapıklar…”
 
Yani, bu yetişen gençliği (bu katilleri filan)  laik sistem bozmuştur. Laik sistemi lanetlemeli ve en kısa zamanda değiştirmek gerekir. En iyisi şeriattır… Yoksa gençliğin hepsi sapık hale gelmiştir. Bundan sonra da gelecektir. Böyle bir sistemin bozduğu gençlik her türlü kötülüğü, sapıklığı yapabilir;  kadınlara tecavüz edebilir. Mini eteklileri taciz edebilir. Çünkü gençlik laik sistemden dolayı bozulmuştur, sapık olmuştur… Anlaşıldı mı?  Kafa bu…
 
3. Öyleyse , siz de… “‘Siz de mini eteği giyip soyunup laik sistemin ahlaksızlaştırdığı sapıklar tarafından tacize uğrayınca da bas bas bağırmayacaksın’
 
Yani… Eğer mini etek giyiyorsan, türban takmıyorsan; çarşaf giymiyorsan ve bu vaziyette sokağa çıkıyorsan; sen de kadın olarak her türlü hakarete layıksın ve sana tecavüz ettikleri zaman bağırmayacaksın , olanları olağan kabul edip, başını öne eğeceksin…Ve unutacaksın…
Görüyor musunuz? Beyefendinin gönlünden neler geçiyor.
 
Bu toplum bu kafadaki insanlarla dolu… Bu insanları “Yeni Eğitim Sistemi”miz yetiştiriyor. Zaten yeni eğitim sistemimizin ne laikliği kaldı, ne de sistemliği…Bakan’ın dışındaki herkes orada bildiği gibi at oynatıyor. B.. Efendi , düşündüklerini gerçekleştiriyor.
 
Artık yeni Türkiye’de ne mini etekli kadın kalacak, ne de sokaklarda dolaşan kadınlar. Onlar artık evlerine gidip 3 çocuk veya 5 çocuk doğurmaya çalışacaklar. 
 
Yeni Tükiye’nin kadın modeli zaten çizilmiştir. Bütün Bakan eşlerine bakın, yeni modanın ne olduğunu anlarsınız. 
 
Kabahat ne yazık ki kadınlarda.. O bütün alanları dolduran, bayraklara sallayan, bir kilo mercimeğe, bir kilo pirince oyunu satan… kadınlarda. O kadınlar işte, Nihat Doğan’ın istediği kadınlar. 
 
Memlekette yalakalık diz boyu. Yarın bir gün , Nihat Doğan Efendi ‘de  İktidar Partisi’nden Milletvekili adayı olursa hiç şaşmam…
 
Bugün Özgecan Aslan yarın kimbilir başka kim? Çünkü artık, yozlaşmış , inançsız, berbat bir toplumda yaşıyoruz. Bu toplumu kendi elimizle bozduğumuzun farkında değiliz. 
 
Kafamızı deve kuşu gibi kumlara sokarken… Başkaları neler yapıyor farkında değiliz.
 
Nihat doğan ve onun gibiler,,,
 
Çünkü böyle insanlar Türkiye’yi yeni bir çağa hazırlıyorlar. Vahlar olsun.!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

Bu blog Milliyet.com.tr sitesinden 8663 kez görüntülenmiştir

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

şimdi bu nihat sizce adam mı? sanatçı mı?

Buhar Buhar 
 04.03.2015 22:40
Cevap :
Onun ne olduğunu dünya alem biliyor. Bana ne soruyorsun kardeşim??  05.03.2015 13:02
 

"Vahlar olsun" bu günlere gelmemizin müsebbibi, küçük ödüllerin büyük değerleri yok edebileceğini düşünemeyenler diyebilip bu durumlara düşmeden anlayabilseydi de bu gün hep beraber içimiz yanmasaydı. Emeğinize sağlık diliyorum Erdal bey saygı selamlarımla

Cemile Torun 
 18.02.2015 11:26
Cevap :
Bütün bunlar kadınları hiç sayanlar yüzünden ve onlara bilerek yada bilmeden eziyet edenler yüzünden Cemile Hocam. Evet. Eyvahlar olsun..!  18.02.2015 12:36
 

Hocam bu ülke bunları sanatçı diye adam yerine koyuyor ya yanarım ona yanarım.Lanet olsun.SEVGİLERİMLE.

Şennur Köseli 
 18.02.2015 10:57
Cevap :
Kim sanatçıdır, kim değildir, bari biz iyi tanıyalım.. Bunlar gerçek yüzlerini gösteriyorlar. Saygılar.  18.02.2015 16:49
 

Sahi, sevgili hocam, bizim sanat ve sanatçı anlayışımız, bunca dar kalıplara ve algılara mı itiliyor? Televizyonlara sanatçı kimliğiyle katılanlarda, toplumun değer yargılarına saygı olur. Toplumun üzerine çıkan bir değerlendirme niteliğiyle, onlara doğrular ve güzellikler kapsamında yol ve yön verirler. Ne acıdır ki, bizler, televizyonlarda bu düşünce yapısı içinde olanları izlemeye mahkum bırakılıyoruz. Toplumu eğitme, bilgilendirme ve yüceltme yolunda görevlendirilmiş, yazılı ve görsel medya, hangi algılama zümresinden ne kadar rant sağlarız hesabındalar. Bu gidişat, tabi ki, toplum sorunlarından uzak kalan siyaset dünyasının da işine geliyor. Selam ve saygılarımla. Refik

Refik Başdere 
 17.02.2015 15:40
Cevap :
Bak nasıl konu konuyu çağırıyor.. Bunlar da sanatçı mı? Öyle takdim ediliyorlar ve toplumun büyük bir kısmı da sanatçıyı zır cahil, şarkı söyleyen bir adam (kadın) diye algılıyor. Oysa bilim adamı olmak; sanatçı olmak o kadar kolay mı.. Bir kere Allahın bir pırıltısı üzerlerinde olacak ve yılların çalışması ve emeği. Emek olmadan ne sanat olur, ne de bilim. Ayrıca dünyayı bilmek ve tanımak gerekir. Bütün bunlardan sonra kim sanatçı , kim değil.. Yine de kolayca anlaşılmaz. Çünkü bu toplumda her şey karıştırılmış, kaos haline getirilmiş durumda. Kimi de kendini sanatçı diye satıyor. Yersen! Saygılarımı sunarım üstat.  17.02.2015 18:13
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 2579
Toplam yorum
: 10204
Toplam mesaj
: 237
Ort. okunma sayısı
: 752
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster