Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '15

 
Kategori
Güncel
 

Özgecan Aslan

Özgecan Aslan
 

İngiltere'de yargıç, gece yarısı parktan geçen kızı korkutan adama 7 yıl 7 gün hapis cezası verir. Şaşıran gazeteciler ise, ''7 yıl 7 gün çok değil mi ?'' diye sorarlar. Yargıç ise istifini bozmadan hukuk tarihine geçecek bir cevap verir: ''Kızı korkutmanın cezası 7 gündür. 7 yıl ise, İngiliz kızlarının gece yarısı parkta dolaşma özgürlüklerine saldırmanın cezasıdır.''

 

Türkiye'deki zihniyetle mukayese edildiğinde ne kadar ilginç geliyor değil mi ?

 

***

 

Öte yandan, cinsel yönden bastırılmış erkeklerin egemen olduğu bir toplumda kadın olmak gerçekten çok zor bir iş.

 

Türkiye dediğin ülke cinsel açlığın Afrikasıdır.

 

Çok barizdir bu !

 

Kadın - erkek eşitliğinin havada kaldığı, ülkenin gündeminde olan siyasiler tarafından bile ikinci sınıf vatandaş muamelesi görmek gerçekten çok zor bir iş.

 

Bu ülkede hayvanlara tecavüz edildi.

 

Bu ülkede damacanaya bile tecavüz edildi !

 

***

 

Ben erkekliğimden utanıyorum. 

 

Bu aşağılık güruhlarla aynı cinsiyet içinde olmaktan utanıyorum. 

 

Saldırdığı kız ile yaşıt kızı olan bu güruhların var olduğu bu ülkeden utanıyorum. 

 

''Açık giyinen kadın tecavüzü hakeder'' , ''Ben kadın ve erkek eşitliğine inanmıyorum'' cümlelerini kuran siyasilerin varolduğu bu ülkeden utanıyorum.

 

''Tecavüz dediğin ABD'de de oluyor şimdi kapat çeneni'' diye tweet atan gerizekalının gazeteci diye geçindiği bu ülkeden utanıyorum.

 

"Sizde mini eteği giyip soyunup laik sistemin ahlaksızlaştırdığı sapıklar tarafından tacize uğrayınca da bas bas bağırmayacaksın'' diye söylemde bulunan bir gerizekalının bu ülkede ünlü, şöhretli diye geçinmesinden utanıyorum.

 

İnsanların insanlıktan çıktığı, sosyal mecralarda ''Şimdi kardeşim o da açık saçık giyinmeseymiş'' diyerek tecavüzü meşru gören insanların çoğunluğu oluşturduğu bu ülkeden utanıyorum.

 

Kadınlara hak ettikleri değerin verilmediği bu ülkeden ben utanıyorum.

 

Öte yandan, 20 yaşındaki bir kıza böyle aşağılık, böyle sapıkça bir şekilde katleden o güruhlara diyecek bir laf bulamıyorum.

 

Lafın bittiği yerde o 3 pislik !

 

***

 

Ve sen Özgecan...

 

Öyle aşağılık bir şekilde katledildin ki umarım gittiğin yerde mutlusundur.

 

Melek kanatların seni en güzel yerlere götürsün.

 

Biz insanlığın bittiğini o 3 güruh sayesinde gördük !

 

Ve annenin ''Çok acı çekmiştir kızım. Keşke kurşunla öldürselerdi'' cümlesinde...

 

Bu söz o kadar acı ki...

 

İnanın bana tarifi yok !

 

Huzur içinde uyu Özgecan.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 117
: 379
Kayıt tarihi
: 01.09.12
 
 

Öğrenci, sanatsever, sporsever, Mustafa Kemal Atatürk... ..