Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '08

 
Kategori
Haber
 

Özgün Bakış, Hasan Tahsin'le Tanıtıldı!

Özgün Bakış, Hasan Tahsin'le Tanıtıldı!
 

Gazeteci Hasan Tahsin KOCABAŞ


Türkiye Eğitim Gönülleri Vakfı (TEGV) Çiğli Eğitim Parkı Gazetecilik Kulübü’nün çıkardığı Özgün Bakış Gazetesi İzmirli Gazeteci Hasan Tahsin Kocabaş’ın da katıldığı bir törenle okuyucularıyla buluştu.

İzmir’de İletişimci Ahmet Buğra Tokmakoğlu’nun projelendirdiği ve 8 haftalık bir çalışma sürecinde proje önderliği ettiği; Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı Çiğli Eğitim Parkı Gazetecilik Kulübü’nde görev alan çocuklar “Özgün Bakış” ismini koydukları gazetelerinin ilk sayısını tanıttılar.

TEGV İzmir Çiğli Eğitim Parkı’nda düzenlenen tanıtım kokteyline Atatürkçü kimliğiyle halkın sevgisini kazanan İzmirli Gazetesi Hasan Tahsin Kocabaş’ta katıldı.

Proje sorumlusu Ahmet Buğra Tokmakoğlu ve TEGV Yöneticisi İnci Özer’in konuşmalarının ardından tanıtım gününe katılan TEGV gönüllüleri, veliler ve çocuklara hitap eden Kocabaş “Gazetecilik ve Türkiye” konulu konuşmasıyla günümüz medya düzenini eleştirdi.

MESLEĞİMLE GURUR DUYUYOR, SEKTÖRÜMDEN UTANIYORUM!

Kulüp faaliyetine katılan çocuklara gazetecilik mesleğinde yaşadığı süreçten bahseden Kocabaş: “Mesleğimle gurur duyuyorum ancak sektörümden utanıyorum” dedi.

Gazetecilik mesleğinde hakkını vermeyen ve köşe işgal eden kişilerin sayısının çok olduğunu vurgulayan Hasan Tahsin, gerçek gazetecilerin sesinin engellenmeye çalışıldığını da belirtti.

ÇOCUKLAR BELGELERİNİ HASAN TAHSİN’DEN ALDI!

Gazetecilik Kulübünde görev alan 6 çocuk katılım belgelerini Gazeteci Hasan Tahsin Kocabaş’ın elinden alırken, törene katılan tüm veliler ve çocuklar Hasan Tahsin ve Gazetecilik Kulübü üyelerini ayakta alkışladılar.


 
Toplam blog
: 430
: 2186
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

20 Nisan 1989'da İzmir'de doğdu. İlköğretim ve lise öğrenimini Karşıyaka'da tamamladı. 20..