Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Özgür ruh!

Özgür ruh!
 

Bir kış mevsimi daha yaklaşıyor, sessizliğin daha yoğun yaşanacağı .
Romantizmi ve duygusallığı çağrıştıran!
Ama seyreylediklerim geçen yıla göre daha farklı sanki.
Rutin kıpırdanmalar, yerini derin düşüncelere bırakmış!
Tüm duygular sinmiş besbelli
Günlük sorunlar esir almış, tüm yaşam müdavimlerini!
Olan biteni merakla izlemekteyim.
Vakit gecenin yarısını çoktaan geçse bile.
Işığımı karartma kararım hala bana ait.
Ve aydınlığım ile rahatsız edeceğim kimseler yok.

Perdemi araladığımda, karanlıklar çarpmakta gözlerime!

Birkaç kişi daha uyansa keşke diye bazen gözlemekteyim.

Işığı ile ışığıma eşlik etsin diye.

Ama bazen de, onları rahatsız etmeye hakkım yok diye düşünüyorum!

Hepi topu bir yudum mutluluk, çünkü yaşamdan beklentiler!

Faydam olabilecekse, ben müsaitim diyorum.

Geleceğin gülen yüzlerini, beklemeye adayım.

Mutluluklardan bana düşecek, gülücük payıma razıyım.

Dışarıda kar yok ama, yine dondurucu soğuk var.

Herkesler çaresiz, güzel bir rüya görmek umuduyla uyumakta.

Ancak ben dışarıya çıkmak üşümek istiyorum.

Minicik ellerin yerine.



 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..