Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Özgürce Özlemek İstiyorum

Özgürce Özlemek İstiyorum
 

Aşk kendinden kaçmak değil sevgili, kendini bulmaktır. Yeşil yapraklar arkasından kaçamak korkak bakışların ele veriyor kaçak yüreğini. Teslim alamıyor ellerin yüreğimi.

Kendimden saklanıyorum. Ve lanet olsun siyah çoraplarım yanlış şarkıyı söylüyor bu gece. Kaçmanın ne menem bir oyun olduğunu öğretmediler bana. Beceriksizliğimden de öğrenemedim bu yaşıma kadar. Ne güzel kaçıyorsun zaman gibi, çorap gibi, sen gibi. Oysa ben sadece saklanıyordum. Merdiven altları ifşa etse de şarkı mırıldanan çoraplarımı, saklanıyordum.

Kaçmadan da gidebilmeli insan. Yükünü terk etmeden bırakmalı sokağın köşesine. Uzaklar ne kadar yakın sevgilim. Zamanı var, köşe lambalarının gölgeleri de şarkılar söylüyor. Karanlık şarkılar söylüyor. Her kaçışının bana yakalanışın olduğunu fısıldıyor zaman. Durma kaç, kendinden uzağa.

Özgürce özlemek istiyorum seni.

 

Rica ederim size mahrûti’ş-şeki bir kalbimi takdim eden bu biçâreyi reddetmeyiniz.

 
Toplam blog
: 12
: 254
Kayıt tarihi
: 26.04.14
 
 

Buluşların ve dahilerin çağında kendini aramaya çıkmış bir içsel gezginim ve insanları anlamaya ç..