Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Özgürlüğe hapsolmak

Özgürlüğe hapsolmak
 

ADA


Ve coşar ruhum bazen 
İsterim ki bir gün 
Uzaya çıkayım 
Yıldızlara çiçekler asayım 
Sonra semazenler gibi 
Döneyim etrafında senin dünyanın 
Sevgili! 
Ufuklarda yine cehennem kızıllığı 
Ruhumda bir abdal yalnızlığı 
Ölünce o bir gün yaşayan kelebek de 
Kimse bilmeyecek 
Bir günlük sevdalar yaşarken yaşlandığımı 
Kimse söylemeyecek sana… 
Saçlarımın hasretinle taşlandığını 
Sevgili! 
Bazen uçurumlar var aramızda 
Çok uzaksın 
Aksine bazen damarda kansın 
Falcı kadınlara sormana gerek yok 
Sevdiğim tek kadınsın 
Sevgili! 
Kays gibi kayboldum çölünde 
Ne yana baksam sen varsın 
16 
Ama seni geçip 
Sana ulaşamıyorum 
Seraplar görüyorum 
Yeşil gözlerinden 
Sevgili! 
Doğru biliyorum 
Seven insan hürriyetini 
Sevdiği gün kaybeder 
Çünkü aşk herkesi 
Kendi özgürlüğüne hapseder 
Kapılar açık 
İradem elimde 
Özgürsün desen de 
Çıkıp gidemiyorum 
Çünkü senin kapından uzakta 
Ben ne esirim, ne özgürüm.
 
Nuh Üstün
 
 
Toplam blog
: 32
: 223
Kayıt tarihi
: 26.10.15
 
 

ODTÜ  mezunu, bir şiir kitabı bir de romanı var. ..