Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Özgürlüğüm ( Sen ve duvar yazılarım )

Özgürlüğüm ( Sen ve duvar yazılarım )
 

Özgürlüğüm Ve Duvar Yazılarım Sende Kaldı


Kestane rengi saçlarında tattım özgürlüğümü.
Açık kahve gözlerinde,
Ufak bir tebessümünde.
Ve duvar yazılarından ezberledim sana olan sevgimi,
Boyalı bir pislik içinde.

Kaybolmayı seçtim bıraktığın kederler içinde,
Ufak bir umut olmayı,
Gelecek olmayı gözlerinde,
Ezberlemeyi istediğim her şiir sen ol istedim,
Şairin olmayı istedim kim bilir,
Yaban ellere gitmeyesin diye.

Kitap aralarında bıraktım sana hediyelerimi.
Gülü,
3. kalite tütünümü,
Sonra iki satır sevgimi çıkarıp da tutuşturamadım eline
Takılmanı sevdim yüreğinin yüreğime
Aklımda kalmanı sevdim,
Biz olmayı gecenin sabaha karıştığı vakitte.

Aşk olmanı sevdim.
Kimi zaman okul sırasında,
Kimi zaman bir bank üstünde,
İz bırakmanı sevdim sağa sola.
Saçlarından çaldığım özgürlüğü
Gecenin bir yarısı evden kaçışlarıma yok pahasına satmayı sevdim.
Belki de yok ol istedim.
-Şeker gibiydin-
Bir bardak tavşan kanı çayda erimeni istedim
-Olmadı
Vapurda susamını yere döke döke bitirdiğim sen ol istedim
-O da Olmadı-
Bıraktığıma inandığım son sigaramla
Dudaklarıma dokun istedim
Dudaklarındaki söz olmayı bile kabullendim
-Fark etmeden-
Kaybolmayı bana seçtirttin
Ne çabuk kaçıp gittin?

 
Toplam blog
: 63
: 1414
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

Hayat hikayemi fazla uzatmayacağım, çünkü hepimiz bir şekilde yolumuza kavuşuyoruz. Okuyan bir an..