Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

Özgürlüğümü kaybettim hükümlüdür

Özgürlüğümü kaybettim hükümlüdür
 

www.polivizyon.com


Özgürlük demek banane demek. Özgürlük demek bırakın ulan beni diyebilmektir Tutarsızca naralarca bağırarak. Aramalıyız bizi bırakan özgürlüğümzü tek başına. Yollara düşmek herhalde bunun için bu saatten sonra farz oldu bize layık bir şekilde. Gittim aradım, bulmaya çalıştım kendimin olan ferahlığımı ve özgürlüğümü. Aklımdan geçenlerin izine koyuldum merakla ve beklentiyle. Kendimi Eminönü Camii'nin taş medivenlerinde dizili olan güvercinlerde buldum. Özgürlük demek bu olsa gerek sanırım. Onlar gibi özgürolmak var aslında şimdi. Ama daha erken vakit. Onlar gibi kanatlanıp uçmak istemem hemen. Takılmalıyım biraz dünyada, daha görülecek özgürlüklerim var. Ben güvercinlere, kanatlara, güvercinlere yetişirim daha sonra bir koşuda. . .

Gökhan Cenker

gokhancenker@hotmail.com

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..