Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '15

 
Kategori
Sinema
 

Özgürlük Yazarları'ndan Sabır Taşı'na; Nadyaaaa!...

Özgürlük Yazarları'ndan Sabır Taşı'na; Nadyaaaa!...
 

Bu benim özgürlüğüm, içimde, daha derinimde giyinik.


Sınıfa girdim, BEN .....

Dokunmayın kocama, o öylece yatıyor, güzel güzel beni dinliyor; duyuyor mu? 

Kendimi biliyorum, gücümü, sizleri de anlıyorum, sizlerdeki o gücün farkındayım; yapmamız gereken tek şey birbirimize İNANmak. İnanırsak başarırız. Şimdiye kadar yaşananlar yaşandı ve bitti, geride kaldı, anı oldu, bizi yepyeni bir dünya bekliyor, birlikte mücadele edersek kimse önümüzde duramaz; onların dünyası bile! 

Çok konuşuyorsun KADIN. Adam dinlemekten yoruldu, baksana yüzüne. Hem bir gün uyanırsa ne yapacaksın? Sende ne varsa döktün adama, adam iyice PİSlendi O manada. Mutlaka temizlenmek isteyecektir. Elinde bir TEK sen olduğuna göre; kolla kendini, ölüm uzakta değil.

İlk adımımızı attık ve kazandık, bundan sonra kaybetmek YOK bize.

Bu kekeme asker bende beni buldu, ben de onda beni; ya bu ölü gibi yatan adam, bende ne aradı ya da ben onda ne yapıyordum?

Bu dünyada ÇOK acı yaşandı, yaşanacak, yaşanıyor hala ve o acının tanıkları karşımızda, anlatıyorlar, iyi dinleyelim ve bizi bizde iyi tanıyalım; çünkü yazacağız bizi bizde açık açık. Yazdıklarımız karışacak diğer yaşamlara, HAYAT daha anlamlı olacak her bir yeni adımda.

Kocam uyandı Nadya, eli boğazımda, sıkılıyorum artık Nadya, askerin gözleri dudaklarımda; öldürmekse öldürmek, ölmekse ölmek.

1. Not: Sınıfa girdim ve o sıralardan birine oturdum, yazıyorum; Nistan'dayım, o evde, o taş taş taş soğuklukta, kocanın yattığı, kadının konuştuğu ortamda; sessizlik.

2. Not:

Hangi toprak

olduğunun ne önemi var

KADIN içindeki gücü

kullanmaya başladı mı

önünde yıkılır

kurallar

ve döküler 

erkekler yere.

Ş.Y.

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..