Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Özgürlük

Dün ayağımın alçısı açıldı. Bir aydır tutukluydum resmen.

Hiç bir yere çıkamadım. İzmir'e bahar geldi. Ben hissedemedim.

O kadar zor ki. Doktor hiç basmamamı söyledi. İki bastonla yürümeye alıştım. Sonra teke düştü baston. Bir burkulmanın insana verdiği zarar anlatılamaz. Rüya gibiydi.

Bu arada bol bol empati yaptım. Engelli vatandaşlarımızı düşündüm. Kontrol için hastaneye gittiğimde bile( toplam iki kez ) çok zorlandım. Yollar berbat. Kaldırımların o bölümlerine de arabalar park etmiş. Engeli olmayan insanlar diğerlerini hiç düşünmüyorlar. Aslında o kadar yakın ki... En küçük bir kazada her şeyini kaybedebilirsin.

Ev de kendimi hapiste gibi hissettim. Bu sefer tutuklu askerleri, gazetecileri, milletvekillerini düşündüm. Kimisi tek kişilik hücrede. Allah yardımcıları olsun. Bu kadar mı zor insanları tutuksuz yargılamak. İki, üç hatta dört yıldır tutuklular.

Kişiler "kendisine yapılmasını istemediği davranışı başkalarına da yapmamalı."

Bu zor günlerimde bana destek olan başta eşime, kardeşlerime, komşularıma da çok teşekkürler.

Çifte bayramı yaşıyorum şu anda. Her şey geçer derler ya aynen öyle oldu. Oğlum, kızım geldi. Bu sıkıntıların hepsini unuttum...

 
Toplam blog
: 49
: 816
Kayıt tarihi
: 14.06.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Okumayı çok seviyorum. ..