Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Özgüven örneği: Acun’un ingilizcesi, Christina Aguilera’nın bacakları

Özgüven örneği: Acun’un ingilizcesi, Christina Aguilera’nın  bacakları
 

Dün akşamki “var mısın yok musun” yarışmasını zevkle izledim. Tabi aklımda kalan ilginç notlar var sayfama eklemek istediğim.

Acun’un, deyim yerindeyse garson İngilizcesiyle kaş göz yararak yaptığı hatalar inanılmazdı. Neredeyse kutunun başında duran yarışmacıların tümü Acun’dan çok daha iyi İngilizce konuşuyorlardı. Acun’un sergilediği bu tavır herkesin onun İngilizcesine söylediklerini umursamadığı anlamına mı geliyor, yoksa büyük bir özgüven örneği midir?

Hamdi Bey'e, tarihi geceye tarihi teklif yapın anlamında ingilizce "historical offer for historical night" deyişi, bizi gülmekten iyice kopardı haliyle...

Christina Aguilera’nın da parantez bacaklarına rağmen mini bir elbiseyle şova çıkmasına ne demeli! Bu da, starlara mahsus bir özgüven örneği olmalı.

Christina Aguilera, şova çıkmak için ne kadar para aldı bilinmez ama, görevini hakkıyla yerine getirdi. Herkesin sempatisini kazandı, canlı olarak “beautiful” şarkısını harika söyledi. Kendisinin eskiden hayranı değildim, sesi ve performansını çok beğendim, yeni hayranı oldum. Özellikle daha önceden provasını yaptığı belli olan “var mısın yok musun?” sorusuna “yokum” deyişi çok hoştu.

Show Tv’ nin topladığı tanıtım reklamları dikkate alınırsa, önümüzdeki günlerde daha fazla ünlünün bu programa katılacağını tahmin etmek zor değil.

 
Toplam blog
: 144
: 1429
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

ODTÜ İşletme mezunuyum, felsefe bölümünde master eğitimi aldım, uzun yıllar bankacılık ve finansm..